2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
~Norrsken~: Gomorron!
Hoppas det går bra hos frissan.
~Norrsken~: Gomorron!
Hoppas det går bra hos frissan.
~Norrsken~: Oj, det var en hel del! Men då hade du kanske rätt långt hår till att börja med?
vårbrud2008: Jobbigt när det krånglar med tider, men som sagt, det löser sig säkert.
~Norrsken~: En möhippehemsida? Så tufft.
Jag har en tärna nu! Frågade henne idag och hon blev superglad.
Hallå tjejer.
Det är ju sååååå mycket som ska göras inför det här bröllopet. Har pratat en hel del om det ikväll. Phew. Men kul.
Nu måste jag sova. Zzzz....
~Norrsken~: Fin blogg.
Ina: Hoppas klänningen kommer snart.
Jag har inte följt med så mycket här på slutet, men jag tar igen det senare. Måste plugga och en massa.
Jag har tänkt lite på det här med bröllopshäfte, hur mycket kommer ni att ha att göra med det? Jag kommer antagligen inte att göra något alls av det. Hade gärna gjort omslaget och typ layouten, men samtidigt känns det rätt skönt att värdparet kommer att ta hand om det. Funderar ändå på att tipsa lite om typsnitt och grejer...
Jag hade också velat göra utsidan själv, men just nu känns det som att jag faktiskt kan överlåta det. Även om jag är lite nervös inför vad det blir. Presentation av gästerna gör vi i alla fall.
Måste hålla med lite, det kan nog vara bra att tjata lite ibland. Så länge det inte blir för mycket.
Ina: Fin BH! Måste börja kika lite på sånt själv.
Nästan så man måste köpa ett par gummistövlar också.
Ina: Ah, vilka underbara arbetstider.
Ina: Så snällt av honom. Men, hur är det där egentligen? Hur länge får man jobba i sträck?