2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Ina: Okej.
Ina: Okej.
~Norrsken~: Jag tror det är väldigt bra att prata igenom allt nångång ibland sådär. Man lättar lite på trycket.
~Norrsken~: Vi pratar ofta igenom saker som stör eller så och det känns alltid så skönt efteråt.
Så synd att det är svårt att få igång honom riktigt. Men det är ju bra att det blir någon gång i alla fall.
Nja, vet inte om rätt låt vann riktigt. Själv hejade jag på Marie Lindberg. Fästmannen tyckte bestämt att The Arks låt var superlik en gammal låt. Jag tyckte Andreas Johnsons låt var nån annan låt. Men men, vi kanske har en chans i Eurovision i alla fall.
vårbrud2008: Dammsuga lät som en lagom hämnd. Synd att han inte stannade hemma ikväll bara.
~Norrsken~: Vad heter låten som är så lik The Arks låt? Och Andreas Johnsons låt, vet du det?
Även om man får ta lite strofer här och där så blir det ju så jobbigt när man känner igen alla låtarna från andra låtar. En annan låt som var väldigt lik en gammal låt var ju Magnus Carlssons. Men den kom ju inte vidare till finalen.
Ina: Att du orkar! Men bra såklart.
M&H: Godmorgon! Vi ska faktiskt också kolla lokal idag. Superkul.
~Norrsken~: Okej, tack.
Nä, det är sant. Man tycker ju att det borde ta slut på låtar snart.
Nu har jag och fästmannen varit på gudstjänst i församlingshemmet där vi tänker ha bröllopsmiddagen. Pratade lite med prästen också och i maj ska vi träffas för att prata igenom allt. Känns helkul.