• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Vidalila: VART har du varit, jag har ju sett dig smyga omkring i andra trådar

Lucy_: Nej, inga mardrömmar. Sov väldigt gott faktiskt

• Pumpkin

Huuh, nu har jag börjat tveka om årstiden för bröllopet igen Nej, vi SKA gifta oss på sommaren *intalar mig själv*

• Pumpkin

Jo, jag skrev där Men när jag läser såna där trådar börjar jag direkt tvivla på mig själv och vårt val Men nog kan man ha mysigt med tända ljus även på sommaren, det blir ju faktiskt mörkare på kvällen...?

• Pumpkin

Ja mer originellt blir det ju definitivt, men jag hade hoppats på att kunna göra vårt ganska originellt ändå Sen har vi inte så många i vår omgivning som är i giftastagen, så det är ingen som är så "van" vid bröllop att dom blir uttråkade iaf

Och sommaren är ju mysigt... Mmm... Längtar till sommaren nu!

• Pumpkin

Ina: Så söta!

Cia-bruden: Ja men det ska väl inte vara några problem, blir ju inte så mkt kortare tid att planera och spara

• Pumpkin

Ina: Vad var det för del på dom då?

Jag kommer inte heller att ha klack på mina skor, det blir fina ballerinaskor istället

• Pumpkin

Ina: Jösses! Var då glad att ni fick det priset ni fick

• Pumpkin

Ina: Vi kommer ju inte åka direkt efter bröllopet misstänker jag (beror lite på hur mycket bröllopet landar på), men nog kommer vi vara ute i god tid! Fast charter blir det inte.

• Pumpkin

Åååh, vad jag saknar Uppsala känner jag! Blir nästan avundsjuk när folk ringer in på DI eller Ica-Kuriren/Hus och Hem och säger att dom bor i Uppsala

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare