2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Ja drickat har jag inte räknat på än
Ja drickat har jag inte räknat på än
Lucy_: Hur mycket jobb det blir beror ju på hur många gäster man har och vilken mat man väljer
madlin: Ja, härligt om matposten håller sig som jag räknat nu också, eller ännu bättre - sjunker mer!
Alkoholen tycker jag också är svår att räkna på ... Men 3 glas vin på en middag brukar man väl räkna med i alla fall. Äh, det får bli en senare fråga! Förhoppningsvis åker min morbror och hans fru ner till Italien nån gång innan bröllopet, så då får dom köpa med sig alkohol från Tyskland
Lucy_: Go for it! Själv sitter jag också och funderar på vad jag ska göra med håret nästa gång jag går till frissan... Det är så svårt tycker jag, vet liksom inte vad jag passar i riktigt.
Ang. betalbar eller ej så är jag lite kluven... Men just nu tror jag vi lutar åt att ha betalbar som liksom betalar sig själv om ni förstår - alltså att vi varken går back eller plus. Men vi får väl se... 10kr för en 4a, ett glas vin eller en öl kanske?
Morning morning och trevlig helg
Fast särskilt glad är jag inte - Byggmark åkte ju ur! Nåja, han har ju framtiden för sig i alla fall...
Jag undrar fortfarande vart resten av gänget tagit vägen?!
Är han inte lite söt Byggmark? Jag tycker han är jättesöt
Just ja, han är ju också Tärnapojk
Ja men han är himla söt... Hmm... Kanske ska dumpa Lasse och lägga in en stöt?
Fast det är inte så stor skillnad från nu, Lasse är träningsnarkoman och är iväg typ varje dag i nån/nåra timmar. Framemot våren blir han helt hopplös Så då tänkte jag att då kan man ju satsa på Byggmark så kan man i alla fall njuta av utlandsresor när han är iväg och tävlar/tränar
Hmm, han är ju bara ett år yngre än mig?! Trodde han var typ 20...
Nä, nu ska jag gå och äta lite frukost, älsklingen har gjort i ordning gröt åt oss
Wii, imorgon ska jag leka Anja Pärson - vi ska sticka iväg och åka skidor Så roligt! Blir alldeles för sällan tyvärr, och jag är helt värdelös, men roligt är det