• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Men tjejeeer *gnäller* Vars är ni?! (på klingande norrländska )

• Pumpkin

vårbrud: Ajdå, fortfarande magsjuka och sen en dvdbox med Robert Gustavsson av M2B, låter inte som en riktigt lyckad Alla Hjärtans so far Men han försökte ju i alla fall, det måste han väl få poäng för?
    Vi tänkte fira imorgon istället, eftersom herrn är borta idag. Han sitter förresten på intervju nu.

Gilmore Girls var bra - som vanligt Har dock sett typ hela den här säsongen, men jag kollar ändå Tyckte också att Lorelai och Luke skulle vara tillsammans, men nu gör jag inte det längre. Blir mycket bättre såhär

Desperate Housewives var också bra faktiskt, har ju egentligen slutat kolla på det men kom på att jag såg sista avsnittet förra säsongen och bara måste kolla

Lucy_: Nä, här har det varit stiltje dom senaste dagarna. Många som inte visat sig på länge Typ Helmborn, Mysan, drömbrud, Vidalila, angelica79, snitte osv osv. Vart är alla?

• Pumpkin

vårbrud: Helt rätt tänkt!

• Pumpkin

vårbrud: Hehe, helt klart

Nu borde Lasse ringa snart tror jag... Usch så nervöst!

• Pumpkin

vårbrud: Åh, då håller jag tummarna för barnet Hur gammal är han/hon?

• Pumpkin

vårbrud: Usch så jobbigt

Har pratat med Lasse nu. Intervjun hade gått bra och han tyckte det lät jätteintressant. Totalt ska dom intervjua 4 stycken av 50, så det visar ju på stort intresse Dom skulle höra av sig nästa vecka med besked.

Fick förresten hem ett provkort från kortdesign.se igår. Blev dock lite besviken, pappret kändes riktigt billigt och färgerna på trycket tyckte jag var lite suddiga

• Pumpkin

Ja det kändes lite trist Pappret var liksom vanligt papper kändes det som, möjligtvis liiiite tjockare. Och som sagt, ingen skärpa i trycket... Hoppas du blir nöjdare

• Pumpkin

madlin: Precis som MrsNyberg säger så är det många, både lokaler och kyrkor, som inte tar emot bokningar tidigare än 1 år i förväg. Så ring och kolla Tror inte du behöver få panik än, men det är klart, ett poppis datum är det och man kan inte lata sig hur länge som helst

• Pumpkin

Vi har nog också tänkt vigsel vid 15, men i så fall blir den huvudsakliga fotograferingen innan. Att ha den efter tror jag blir lite tajt...

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare