2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Bokus är klart dyrare än Adlibris märkte jag nu - en av böckerna jag köpte kostar 10kr mer på Bokus rea...
Bokus är klart dyrare än Adlibris märkte jag nu - en av böckerna jag köpte kostar 10kr mer på Bokus rea...
Lucy_: Tufft
Ja bokrean brukar alla vilja ta del av
Lucy_: Jättefina! Vad har du använt för tråd och så när du gjort dom?
Goodmorning!
Det är så tomt här nu förtiden tycker jag
sajber.pillan: Godmorgon
gica: Så roligt! Ja, det blir ju billigare om man gör som ni gör nu, och alla kostnader man kan spara in på är ju bra
Satt och räknade på budget igår, och i och med att vi valt att ta buffé istället så har budgeten sjunkit drastiskt
Lucy_: Ja, galet skönt! Och ändå har jag lagt in fler gäster än vad vi tänkt från början
madlin: Hehe, du är den första jag hör som har ett ovanligt namn och vill byta det mot ett vanligt Men jag förstår att det är jobbigt
Och jo, från början tar man ju lätt i med budgeten. Jag hade till exempel budgeterat ca 30000kr för mat för 80pers och 9000kr för klänning, men nu blir det buffé för ca 17-18000kr för 100pers och drömklänningen/arna kostar runt 7000kr
Lucy_ & MrsNyberg: Nja, det är faktiskt inga ovanliga buffépriser av vad jag sett. Har alltså räknat på ca 175kr/person och det verkar vara ett ganska normalt pris för buffé Blir det så att familjen hjälper till och gör buffén, jag då minskar priset ännu mer
Lucy_: Ja alltså JAG gillar ju verkligen den där klänningen, så jag säger - KÖR HÅRT!
MrsNyberg: Vilka hemska klädkombinationer du drömmer om