Inlägg från: vårbrud2008 |Visa alla inlägg
  • vårbrud2008

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Lucy
    Låter jättefint. Älskar blått i alla former.

• vårbrud2008

Ska kanske kolla upp det där med korten lite mer och kolla kostnaden....

• vårbrud2008

Någon mer som ser Let´s dance???

• vårbrud2008

sajber.pillan
    Har ingen direkt favorit. Detta är första kvällen jag får titta ifred för sambon och sonen är på en hockeymatch. Missade precis Erika eftersom jag höll på med bordsplaceringen. Vilket jobb det är!!!!

• vårbrud2008

Hej alla!

Vilken dag jag har haft?.Började dagen med babysim och det gick bra. Körde ner till Malmö med sambon och sonen för att gå på bröllopsmässa, men vilken nit det blev. Det tog oss 30 min att gå igenom allt och det var inte mycket. Inget som vi heller kunde ha nytta av som bor 1 timme från Malmö?..:( Så det var bara till att köra hem igen. Åkte hem till mina föräldrar och tog en kopp kaffe istället.

Lucy
    Har du verkligen aldrig sett Dirty dancing????? Oj, oj oj. Hur kommer det sig??? Nyfiken?.
    Den är verkligen bra så se den när du får tillfälle. Har sett den alldeles för många gånger så jag vågar inte skriva antalet gånger?

Inahjärtaradam
    Vad roligt med klänningen!!!
    Jag kompleterade mina mått igår till Cheng så nu väntar jag bara på nästa steg att ta. Ska bli skitkul?..
    Grattis i efterskott på den stora dagen!!!!!
    Låter som om du hade en bra dag på stan med shopping, mat osv.

• vårbrud2008

Tror den kom ut 1987. Min syster såg den på bio, men det fick inte jag så jag fick vänta tills den kom ut på vhs. Ett tag såg jag den i stort sätt 1 gång om dagen...???!!!

Jag håller på att beställa min klänning från 1koo. Nervös!!!

• vårbrud2008

Anja74
    Jag hoppas att du tycker bättre om mässan än jag eftersom du är där nerifrån, men jag tyckte inte att det var mycket att ha. Köpte en bok från Panduro och tog en broschyr därifrån det var allt.

• vårbrud2008

InahjärtarAdam
    Har hittat en klänning på 1koo.
    Casual wedding growns nr HSC0332 page 4.
    Väldigt enkel...

• vårbrud2008

Ingen här eller????

Barnprogram på tv, och jag vilar middag...

• vårbrud2008

Nu är jag inne och spanar på inbjudningskort.
    Tips???

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare