• Maggies

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

MrsNyberg2B: Det är väl dags om ca 5 månader.

~Norrsken~: Precis, det gör vi.
    Får se när inbjudningskorten går ut. Först och främst måste de ju göras. Jag blir så stressad när folk tycker att vi ska börja skicka ut NU. Det går ju inte, och det får de minsann höra också.

Anja74: Håller med helt och hållet!
    Så dåligt av dem på dreamcottage, tur att du hann varna oss i alla fall. Var det mycket du hade beställt därifrån?
    Vi gifter oss 11 augusti.

• Maggies

Ina: Det tror jag det! Jag räknar med att min kanske börjar vara klar om 2 veckor eller så.

• Maggies

Ina: Hm, ingen aning. En vecka kanske? Det går säkert snabbare, men då blir det ju en glad överraskning.

MrsNyberg2B: Nu hängde jag inte riktigt med i hur du tänkte, men jag tror jag förstår.

• Maggies

Ina: Hoppas det går så fort då!

• Maggies

~Norrsken~: Ja, folk och folk, men en person tyckte att vi skulle skicka ut snart. Själv tycker jag att man kan sprida ut att det är på G med bröllop, så kan de ju börja planera innan inbjudan har kommit. Men, men. Det blir nog efter påsk vi skicka ut dem i alla fall.

• Maggies

~Norrsken~: Jag fick just en gratulation från en gammal klasskompis som hört det genom sin tjej som hört det genom min tärna. Så nog sprids det alltid. Blivande svägerskan tyckte att det skulle bli en överraskning med inbjudningarna, men jag tror det blir en överraskning även om man säger det före.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare