• Maggies

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

~Norrsken~: Jaa, det är lite konstigt. Men det är väl ofta så. Man blir rastlös men samtidigt är man lite rädd för allt nytt.

Jag funderar på lärare, något inom vård/medicin eller naturvetenskap. Vad tänker du läsa då?

• Maggies

~Norrsken~: Mja, det vet jag inte. Det är ju det jag är intresserad av så det smartaste vore ju att läsa nåt sånt.

gica: Det kommer fler lägenheter, det gör det. Kanske hittar ni en som är ännu bättre.

Jag blir så irriterad på papper! Alltså, papperna till inbjudningskorten. Jag fick en del idag, men då var inte alla likadana. Saken är den att jag beställde ett prov från ett ställe (vitt linnestrukturerat papper/kartong) och sen tänkte jag beställa resten. Gjorde det, men det fanns inte nog papper där så då beställde jag från ett annat ställe också. Det första ställets papper hade inte lika mycket struktur som provpappret, men det andra ställets papper såg ut som provpappret. Nu beställde jag i alla fall lite fler papper från det andra stället och hoppas att strukturen är densamma. Gaah. Vilket tjorv. Man blir nog lite knäpp av det här ändå. Samtidigt vill man ju att det ska vara lite stil på det. Hursomhelst så lär allt ordna sig. Fästmannen skakar mest på huvudet åt mig, men det är väl så det ska vara. Skööönt att skriva av sig lite i alla fall.

• Maggies

~Norrsken~: Härligt att sluta tidigare!
    Personalvetare låter ju bra.

Ina: Skönt för dig också att sluta tidigare.

• Maggies

~Norrsken~: Ja, det är ju lite irriterande, men ingen större grej egentligen.
    Kul att börja göra layouten lite. Hoppas du hittar inspirationen!

• Maggies

~Norrsken~: Det är faktiskt jättekul med alla trycksaker. Synd att man har för många idéer bara.
    Vad vill du prata om, jag är här ikväll! (en stund i alla fall)

stjärngudinnan: Låter ju som en bra dag ändå!

• Maggies

~Norrsken~: Du har ju lång tid på dig att få massa idéer i alla fall.

Ja, det var fråga. Jag är då så trött så jag tror det blir sängen för min del alldeles snart...

• Maggies

Haha, nä, ni är nog inte riktigt kloka.
    Jag hade ju en plan om att spara mitt studiebidrag, men jag köper upp det ganska lätt. Iofs blir det faktiskt bröllopsgrejer, så det blir ju rätt hursomhelst.

Nä, nu måste jag gå isäng. Godnatt på dig! (och alla andra som hinner läsa)

• Maggies

Naura: Så roligt att du hittade hit. Det är säkert inga problem med datum om det är en liten kommun. Jag gifter mig också på ett litet ställe, bokade kyrkan ett halvår före det spikade datumet (som är 11 augusti i år) och det gick bra.

• Maggies

~Norrsken~: Jag har varit social med fästmannen, så det är därför jag har varit seg.

• Maggies

~Norrsken~: Precis.
    Hur länge är han borta då?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare