• Maggies

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

M&H: Det blir nog av nån annan gång ska du se.
    Kul gästboks-idé förresten!

• Maggies

vårbrud2008: Det har mest varit grått och tråkigt här uppe också faktiskt.

Så roligt med askar! Hur gör du dem?

• Maggies

vårbrud2008: Jaha. Jag måste hålla utkik efter ask-mallar.

~Norrsken~: Nä, så fuskigt! Jaja.
    Så roligt med en egen domän! Jag vill också göra en egen hemsida. Måste försöka komma igång med det.

• Maggies

gica: Vilken härlig helg.

• Maggies

Jenny_Åland: Låter som en jättefin idé.

Ina: Så roligt! Det är faktiskt otroligt kul med trycksakerna.

• Maggies

Ser att ni pratar bebisar. Myyyys. Själv blir det nog inte av förrän om fyra år eller sådär. Skulle kunna tänka mig två i alla fall, fästmannen håller på att snacka om tvillingar! Svårt att bestämma sånt, men jag skulle nog inte vilja ha tvillingar faktiskt. Men gärna två med mellanrum. Jag läste om ett par som hade fått två barn på samma år, en i januari och en i december. De kommer ju att gå i samma klass fast de inte är tvillingar!

• Maggies

Ett stort plus med att ha fler än ett barn är ju att det aldrig blir ensamt. Så känner jag. Jag har ett syskon och vi har haft mycket roligt tillsammans. Själv hade jag inte velat vara ensam i alla fall. Så därför blir det nog minst två barn för oss.

• Maggies

Sjatiir: Kul att få veta lite om er! Själv är jag 19 år och gifter mig i augusti år med min underbara fästman som förövrigt är 25 år. Hänger i den här tråden i alla fall för att alla är så trevliga!

gica: Den låten är verkligen fin! Jag gillar den.

Norrsken & Ina: Nä, det är klart att det beror på det här med hur många syskon man är. Man formas väl efter situationen.

• Maggies

Anja74: Kul att du är tillbaka, har saknat dina långa inlägg. Har inte hunnit läsa igenom allt nu, men jag hoppas att det ordnar sig för er. Kram till dig.

Vad gäller preventivmedel så kan jag inte uttala mig så mycket, men när det blir dags så vill jag inte ta några hormoner. Det tror jag skulle kännas bäst.

Förövrigt så måste vi börja göra inbjudningskorten nu på studs känns det som. Det blir nog att skicka ut dem i mitten av april nåt sånt. Låter det tidigt?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare