2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
~Norrsken~: Härligt med lägenheten, men jobbigt att inte må bra. Hoppas dagen blir okej ändå.
~Norrsken~: Härligt med lägenheten, men jobbigt att inte må bra. Hoppas dagen blir okej ändå.
Jag har bokat lokal förresten! Plus spikat vigseltiden. Det känns mer och mer verkligt.
MrsNyberg2B: Det var nog bra att du fick gråta ut lite. Hoppas dagen blir bra för dig också.
~Norrsken~: Det är Församlingshemmet mittemot kyrkan - nära och bra. Mycket mer spännande än så var det väl inte.
~Norrsken~: Har faktiskt ingen aning, men eftersom vi kommer ha alkoholfritt så har vi som sagt inte tänkt på det.
~Norrsken~: Precis.
MrsNyberg2B: Mja, det är en rätt så tråkig byggnad egentligen. Huset är rött och ser ut som vilket hus som helst. Det är inte så stort, men jag tror det ska rymmas 100 pers där nästan. Hm, finns nog inte så mycket mer att säga. Jag är så dåligt på att förklara.
~Norrsken~: Ja, det får vi.
Jenny_Åland: Tycker det ser riktigt fint ut med såna askar!
Det känns som att det är så länga kvar tills augusti, och ändå trodde jag inte att det skulle bröllop bli förrän nästa år. Skulle aldrig ha klarat av den väntan känner jag nu.
Angående fotograf så ska jag fråga en som jag känner. Borde kunna få det lite billigare så.