• Maggies

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

~Norrsken~: Det där om att Lasse inte riktigt förstår hur du mår. Det är ju svårt för andra att se något som egentligen inte syns. Det är lätt att missa, även om det inte är meningen. Hoppas i alla fall att det börjar gå uppåt för dig.

• Maggies

~Norrsken~: Jo, det är ju sant. Det är väl så.

• Maggies

Helgen har varit bra. Har pratat bröllop med fästmannens syster. Vet inte om jag blev så mycket klokare av det. Det känns mest som att det är hur mycket som helst att fixa nu. Det ser även ut som att det blir ett bröllop modell större, men middag och allt. Dock inte så långt ut på kvällen. Det här blir nog intressant. Helt klart.

• Maggies

brud nästa år: Så roligt det låter!
    Jag måste bara fråga, vem är du? Jag har nog missat dig (om du inte är någon so har varit här förr och bara bytt namn).

• Maggies

Ina: Jag tror det är precis som MrsNyberg2B säger. Jag höll på att svimma när jag såg en fot där tån hade amputerats. Kombinationen att jag hade ätit dåligt och att det var varmt och kvavt den sommaren plus den speciella lukt det var gjorde nog sitt. Annars har jag inga större problem med diverse sjukhusserier och operationsscener. Det går säkert bättre nästa gång för dig!

• Maggies

Jag har just räknat ut att våra inbjudningskort kommer att gå på 8,50 kr + kuvert + porto. Rätt överkomligt tycker jag.

• Maggies

MrsNyberg2B: Det är inte lätt med alla val. Nu har jag istället fastnat på det här med bröllopshäftet. Vem som ska göra, hur det ska göras... Det tar aldrig slut.

• Maggies

MrsNyberg2B: Det är så typiskt att man bara velar och velar. Men det löser sig alltid tillslut, det är ju det som är det fina.

• Maggies

brud nästa år: Aha. Jag har bara missat dig då.
    Självklart är du välkommen här. Själv gifter jag mig i augusti i år, men jag hänger här i alla fall.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare