• Maggies

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

gica: Lät inte alls kul att vara sjuk. Hoppas det ger sig snart.

~Norrsken~: Hoppas att han får det i Stockholm.

Idag ska jag klippa lugg! Jag är lite nervös.

• Maggies

~Norrsken~: Jag tror nog det blir bra. Känns lite konstigt när jag inte har haft lugg på 14 år. Haha.

Jenny_Åland: Supersöt klänning!

• Maggies

Jenny_Åland: Det tror jag säkert. Det är fint med korta klänningar ändå. Själv ska jag ha en lång klänning med ganska långt släp.
    Ja, du får gömma den.

• Maggies

Imorgon kommer det kanske upp en lugg-bild på mig. Jag ska meddela er.

• Maggies

drömbrud: Kul att du skriver igen, börjar fundera vart du tagit vägen.

Nu har jag inte hängt med i vad ni har skrivit så jag slänger bara in ett inlägg. Jag har klippt lugg! Hjälp, alltså. Men det blev bra. Måste bara få bukt med den nu. Efter attha haft mittbena i typ 14 år så vill inte håret ligga rakt fram riktigt.

• Maggies

vårbrud2008: Vi gifter oss ju i augusti, men jag klippte mig ändå. Resten av håret är fortfarande långt, och det hinner ju växa lite tills bröllopet. Det känns lite konstigt nu såhär i början, men man vänjer sig nog.

• Maggies

Nu måste jag läsa en massa engelska. Kikar in senare idag.

• Maggies

~Norrsken~: Ja, det kommer väl upp en bild så småningom, har inte tid just nu bara.

Budgetbrud2008: Så roligt med huset!
    Själv har jag bott i hus hela mitt liv, förutom 3 år i lägenhet. Det kommer att bli lägenhet under utbildningsåren framöver, men sen blir det minsann hus.

Ensöderböna: Hej och välkommen.

• Maggies

Budgetbrud2008: Ett alldeles, alldeles eget hus, så roligt!
    Jag bodde i egen lägenhet under gymnasiet, men åkte hem på helgerna. Jag längtar tills vi får ha något eget, oavsett om det bara är en liten lägenhet.

• Maggies

MrsNyberg2B: Men det är ju så roligt att göra kort! Jag har nästan blivit less på mina provkort. Känns som att jag har tappat inspirationen lite. Hm.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare