• Maggies

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Okej.

Jaha, ja, det är väl det isåfall.

• Maggies

Haha, ja, det är ju vettigt värre. Jag såg att Sjunde himlen börjar med nya avsnitt ikväll! Och jag som ska bort och där har de inte femman. Uäh. Nästan så jag måste få det inspelat eller nåt.

• Maggies

Jenny_Åland: Så tråkigt. Men egentligen klarar man sig ganska bra utan en massa tv-kanaler.
    IKEA är ju toppen när det gäller att köpa bas-grejer till ett nytt hem. Jag vill, jag vill, jag vill!

• Maggies

vårbrud2008: Jag såg aldrig Sjunde himlen ikväll. Men jag har läst om avsnitten på internet, så jag har en ungefärlig bild av vad som har hänt. Kan förstå att det kändes lite tungt för dig.

• Maggies

Naura: Så roligt med en norrlänning till, som Norrsken sa. Tänker du kolla in bröllopsmässan i Umeå till helgen?

• Maggies

Själv fyller jag förresten 20 lite mer än en månad efter bröllopet.

Har suttit och mixtrat med hemsida ikväll. Egengjord tillochmed. Fästmannen har hjälpt till lite, men han blir så less på mig. Undrar om jag är lite för petig.

• Maggies

Vi ska på bröllopsmässan i Umeå i helgen. Den är både lördag och söndag, skulle visst komma nån extra tidning med VK nu på torsdag (22 mars). Ska kolla in den. Jag vet inte vilken dag vi far dit, men det lutar väl åt lördag tror jag. Man kanske får se nån av er där.

Jenny_Åland: Vi har inte heller nåt speciellt datum då vi blev tillsammans. Det växte liksom bara fram under en två-årsperiod ungefär.

• Maggies

Naura: Jag har egentligen inte heller nån "bästis" i den bemärkelsen, men jag har frågat den vän som jag anser står mig närmast. Det känns bra.

~Norrsken~: Verkar bli en helhärlig helg!

• Maggies

blivandefruandersson08: Kul med en sida! Ska kolla.

• Maggies

~Norrsken~: Precis.

Jenny_Åland: Nästan bra att kunna ha ett datum sådär. Men nu har vi förlovningsdatumet som är något att fira. Fast vi hinner ju inte fira ettårs-förlovningen nånting före vi gifter oss, eftersom vi gifter oss tre månader före den.

Naura: Så härligt att ha också ville följa med.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare