2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
MrsNyberg2B: Ja, precis. Hur stora kort tänker du göra? Två kort per papper borde ju gå att få till, även om du gör lite större kort. Men det är ju frågan, som sagt.
MrsNyberg2B: Ja, precis. Hur stora kort tänker du göra? Två kort per papper borde ju gå att få till, även om du gör lite större kort. Men det är ju frågan, som sagt.
MrsNyberg2B: Låter som en jättebra skärmaskin! Spraylim, är det bra? Jo, det blir en massa papper. Men det blir ju fint.
Om man vill göra mycket finesser så kan jag tänka mig att det blir jobbigt att göra egna kort, men göra man lite enklare så är det bara kul. Våra blir rätt enkla, fast riktigt fina ändå, tycker jag. Jag ska visa bilder när vi har skickat ut dem sen. En grej om man inte vill ha ett "dussin"-kort är ju att beställa med namn och datum på utsidan, t.ex. Då är det i alla fall ingen annan som har exakt likadan.
MrsNyberg2B: Måste se om jag hittar nåt spraylim att köpa. Har du nåt tips på spraylim? Märke? Namn?
Naura: Kul att du är så peppad! Min skärmaskin är från Panduro och kostade 290 kr nånting.
Jag har beställt min klänning från Kina (denna: cgi.ebay.com/WG0542-COURTNEY-MILLY-BRIDAL-WEDDING-GOWN-SIZE-2-30_W0QQitemZ280096408503QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem) och hoppas att den blir klar snart. Är nästan en månad sen jag beställde. Är riktigt nyfiken! Den kostade 2200 inkl. underkjol och frakt. Inte alls illa, tycker jag. Hoppas den är bra också.
MrsNyberg2B: Tack för tipset!
~Norrsken~: Söt inbjudan! En sån är ju rätt enkel att fixa själv ändå.
Vår stämpel är från October stamps!
Jag fortsätter med tips...
www.handstamplat.ebutik.se/
www.inkywings.com/Shop/
shop.papprika.se/
www.2systrar.com/
www.brunsons.se/default.asp
www.mycards.se/shop/
sykompaniet.se/
Phew!
B & S: Vad är det för butik? Jag hinner inte vänta på den, men andra kanske.
~Norrsken~: Verkligen fina inbjudningar!
...de var ju inte så lite dyra på twink heller.
~Norrsken~: Exakt. Smartast är nog att sno inspiration därifrån om man vill ha såna inbjudningar.