• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

MrsNyberg: Du tycker inte om att vara med på kort va? Har för mig att jag läst det nånstans Jag avskyr mig själv på kort, men är det någon gång det ska finnas bilder på mig så är det från vårt bröllop!

Lucy_: Hehe, otålig?

• Pumpkin

vårbrud: Även om det kändes jobbigt så var det troligtvis väldigt bra för dig att komma ut och träffa folk, andas lite frisk luft och aktivera kroppen lite

Hmm... Undrar hur många gånger man kan lägga patiens (Harpan) på datorn innan man helt förlorar förståndet och blir galen

• Pumpkin

vårbrud: Haha, jag sitter i timmar på jobbet och lägger och ja, det känns i huvudet

• Pumpkin

Tja jag ska jobba till 22, sen blir det väl hem och kasta sig i sängen. Följer kanske Skelleftes "ödesmatch" och dom andra slutliga matcherna via datorn/radion. Fast jag vet inte om jag vågar

Kortfattat: Jag ska hänga här till 22 och sen sova

• Pumpkin

Jag håller med dig, lagom doser är bäst Kollar egentligen bara när det är VM och OS, annars läser jag bara om det i lokaltidningen.

• Pumpkin

vårbrud: Ajdå, han är borta mycket med andra ord. Måste kännas lite extra tungt just nu?

• Pumpkin

Åååh, jag är så nervös! Skellefteå AIK har en riktig ödesmatch ikväll, tar dom inte poäng så åker dom raka vägen ner i kvalserien. Men inte nog med att dom måste ta poäng själva, dom måste dessutom förlita sig på att vissa andra lag tar/tappar poäng

• Pumpkin

vårbrud: Ja, vad ska man göra? Pengar behöver man ju som sagt...

Ja, dom kanske växlar över och visar en snabbis sen. Här sitter jag och håller tummarna så att dom blir blå för att Skellefteå ska vinna och Frölunda samt Mora ska förlora... Puh!

• Pumpkin

Hoppas Frölunda är så nervösa så dom knappt kan hålla i klubban!

Neej, Mora får INTE göra mål Konstigt, det uppdateras inte på Aftonbladet... Står däremot 1-1 mellan Färjestad och Malmö...

• Pumpkin

Ina: Om du stannar kan vi prata om nått annat
    Som att Lasse har sökt ett nytt jobb i Södertälje till exempel

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare