2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
MrsNyberg2B: Precis, det är ju ett väldigt brett yrke. Man kan ju vidareutbilda sig inom en massa områden. Det är ju skönt att veta att man inte blir "fast" på ett ställe, så att säga.
MrsNyberg2B: Precis, det är ju ett väldigt brett yrke. Man kan ju vidareutbilda sig inom en massa områden. Det är ju skönt att veta att man inte blir "fast" på ett ställe, så att säga.
Brud 2008: Är du färdigutbildad? Hur är/var utbildningen? Hur är/blir jobbet? Har funderat lite på det själv. Få se, apotekare är mer än receptarie, eller hur?
Har inte hängt med här ikväll, men jag tar igen det sen!
Lycka till på högskoleprovet ni som skriver det!
MrsNyberg2B: Jo, man kan ändra sin anmälan än så länge.
Det gick faktiskt riktigt hyfsat för mig idag. Har 1.6 enligt normeringstabellen för hösten -06. Poängmässigt så skrev jag bäst av alla gånger den här gången. Men nu blir det då ingen fler gång. DTK gick urkasst för mig. Tycker att den brukar funka relativt bra. LÄS gick bäst, konstigt nog. Tycker att jag brukar vimsa bort mig ordentligt där. NOG gick sådär. ELF gick också rätt bra och ORD gick riktigt bra för att vara jag. Nåja, nog om det. Nu ska här sökas utbildning!
InaHjärtarAdam: Åh, tack så mycket för tipset! Måste kolla Din Sko nästa gång jag får möjlighet.
vårbrud2008: Låter som en bra dag.
vårbrud2008: Skönt med bra dagar emellanåt som förgyller vardagen när man känner sig lite nere annars. Hoppas du får fler såna dagar!
Jag hoppas att jag får den på måndag. Hur länge måste du vänta på din?
vårbrud2008: Skönt att höra att du trots allt är på rätt väg. Svårt när det är jobbigt på arbetet bara.
Så roligt!
vårbrud2008: Få se, vad är du utbildad till och vad arbetar du med? Måste bara få det klart för mig.
Ina: Så härligt! Då är du kvar i tråden med andra ord.
~Norrsken~: Suck, ja. Lät inte som en så härligt kväll. Hoppas den nya månaden för med sig något bättre.