2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Ina: Lycka till!
Ina: Lycka till!
Tillbaks till ringfrågan.
Här är den jag har: tuesday.blogg.se/images/ring_1175684409.jpg
och någon av dessa funderar jag på att byta till: tuesday.blogg.se/images/tre_1175684377.jpg
Just nu lutar det mest åt 237-4, eftersom den bara är 1,9 mm hög och det finns många bra kombinationsmöjligheter i form av alliansringar och så till den. Fast jag tror att jag kommer välja en slät som vigselring också. Vad tror ni? Jag behöver lite feed-back på min knäppa idéer. Känns lite tråkigt att överge den "riktiga" förlovningsringen, men samtidigt vill jag inte dras med för breda ringar heller.
~Norrsken~: Tack för dina kommentarer ändå. Jag är i alla fall helt inne på släta ringar. Har ganska långsmala fingrar, men känner att ringen jag har nu och en till likadan kommer att bli för brett. Vi har nog tänkt att smälta ned de gamla ringarna om det blir ett byte.
~Norrsken~: Oj. Mums.
Jag har just kommit fram till att ett nytt, nyttigare liv kommer att börja efter påsk. Klarar inte att börja före påsk med allt godis man kommer ha runt sig.
~Norrsken~: Ja, det är ju bra med löpningen. Här är det för mycket snö kvar för att man ska kunna springa efter vägen. Det är förresten världens storm/snöoväder här nu.
Själv skulle jag bli glad om jag kom under den magiska 70-gränsen, få lite bättre kondis, plus att lite mer muskler skulle vara välkommet.
~Norrsken~: Jaså, men nu har du slutat med dem? Härligt att det händer nåt.
Själv gick jag upp mycket när jag började "träna" lite mer. Vilket ju faktiskt var välkommet. Skulle vilja få bort några kilon nu, alternativt ersätta dem med muskler.
~Norrsken~: Skönt.
~Norrsken~: Kan tro det. Själv vet jag inte om jag skulle vilja ta p-piller just på grund av alla olika effekter det kan ge (som kanske inte är så positiva). Så förhoppningsvis behöver jag inte.
~Norrsken~: Okej.