2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Själv förväntar jag mig ingenting, fick ju inte ens blommor eller uppvaktning på Alla Hjärtans!
Själv förväntar jag mig ingenting, fick ju inte ens blommor eller uppvaktning på Alla Hjärtans!
Ina: Precis så är Lasse också, och som sagt, det är nog bara att acceptera! Dom vill ju gifta sig med oss, dom är bara inte bridezillas
MrsNyberg: Jag planerar inte heller jämt, faktiskt Planerar inte mycket alls faktiskt, allt känns så löst eftersom vi liksom inte vet om vi blir kvar här länge till eller inte.
Ina: Jag måste haft hjärnsläpp ett tag nu, har gått och haft för mig att ni gifter er i november
Augusti är kanske liiiite tidigt, jag skulle nog skicka i början på september om det var mitt bröllop, men det är det ju inte
Ina: I och för sig, med långväga gäster så... Mja, jag vet inte. Jag skulle nog tycka att det var lite tidigt om jag fick en inbjudan till ett bröllop i Sverige 4 månader innan, men så bor jag ju i rätt land också... Svårt.
Ina: Jo fast bor man inom Sverige, i Göteborg eller ej, så tycker jag att 3 månader räcker. Men det är ju just utlandsgästerna som krånglar till det
Ina: Ja det skulle man ju kunna göra! Satt precis och tänkte samma tanke Men ni ska ju göra som ni vill självklart, och inte nödvändigtvis som jag tycker
MrsNyberg: Vi började planera nyår i september förra året, men det blev ingenting av vad vi trodde då - planerna fastställdes i mellandagarna
Och ja, jag hoppas också att vara respektive får klart med jobb snart, annars dööör jag!
Ina: Ja men dåså, låter finfint tycker jag!
MrsNyberg: Så praktiskt Här har det blivit typ samma sak i 3 år också, men som sagt, det var inget planerat
gica: Helmborn har mycket på jobbet i alla fall, pratade med henne på MSN för nån vecka sen. Men hon hälsade till alla och hoppades på att ha tid att kika in snart
Vi ska då äta spaghetti och köttfärssås i alla fall, det är gott
Åh, ÄNTLIGEN har jag fått tag i Bröllopsmagasinet!