• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Så skönt att jag har er tjejer som förstår! Och ja, det verkar som att man kan tjata hur länge som helst utan att få någon respons

Idag på morgonen/förmiddagen hade vi en riktigt livlig och het diskussion om vårt förhållande, sexliv, bostadssituation, jobb och livet i allmänhet. Många arga och sura kommentarer slängdes fram och tillbaka men nu känns det i alla fall lite bättre, när man fått brusa av sig.

Sen har jag varit på stan med en väninna och fikat, det är underbart vårväder här också idag och man blev i alla fall nästan på riktigt bra humör när man kände solen och värmen i ansiktet

• Pumpkin

MrsNyberg: Men skulle inte ni ha typ 30 gäster? Är alla singlar? Annars måste man ju inte göra 30st tänkte jag...

• Pumpkin

MrsNyberg: Jo, det är ju det som är fördelen med att vara ute i god tid

• Pumpkin

Lucy_: Jo, nog lättar det på trycket alltid! Och så blir jag alltid gosigare än på länge efteråt

• Pumpkin

Jo det känns jätteskönt efteråt, verkligen. Synd att vi inte gör det oftare, det är så svårt att få igång honom.

• Pumpkin

Vem vinner Melodifestivalen då?

• Pumpkin

Åh så härligt det är när rätt låt vinner för en gångs skull!

• Pumpkin

Både The Ark och Andreas Johnsson har hämtat strofer från redan befintliga låtar, men inom de tillåtna gränserna så det räknas inte som plagiat Måste säga att efter att ha hört låten som då ska vara det så kallade "originalet" på The Arks låt så förstår jag inte alls tjafset om att det skulle vara plagiat, likt i en sekund typ, ja, men inte mer.

Marie Lindbergs låt tycker jag om, men inte i det här sammanhanget, hon hade ALDRIG gått hem i Helsingfors Men jag lyssnar gärna på henne när jag vill ta det lugnt

vårbrud: Förstår att du är upprörd - HÄMNAS!

• Pumpkin

Jag tycker också att Sonjas låt är väldigt fin... Sarah Dawn Finers också. Riktigt mäktig. Sonjas låt blir säkert toppen på ert bröllop!

Usch så jobbigt att sitta och vänta... Slå han med nånting hårt i skallen när han kommer hem!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare