Inlägg från: Anna Sommar |Visa alla inlägg
  • Anna Sommar

Glitter tråden...2

Hej tjejer
    Jag har varit osynlig ett tag då det blev alldeles för mycket både med skola, jobb och nya kurser.

Men nu är jag med på banan igen.

Tack för era länkar Yllo, Ammo och Victory ni var alla så vackra och jag fick lite inspiration att sätta igång på allvar.

Nästa anhalt i allt planerande blir en visit till bröllopsmässan på Grand hotel här i Stockholm nästa helg. Min fästman skall även han med då jag tror det kan vara bra för då kanske han också får lite känsla över vad han vill ha på sig. De skall ju köra ngn modevisning tror jag.

Såg att du Izunia danars salsa. Vad roligt!
    Min fästman och jag var iväg på en prova-på-kurs i salsa förra tisdagen och så anmälde vi oss på plats. Nu på tisdag blir vår första riktiga kursdag av de nio veckor som väntar. Hahahha

Det var verkligen så roligt att han var så positiv. Vi får väl se om vi gör ngn show på bröllopet.. vore lite roligt om inte annat.

Annars då hur är läget med er? ROligt att ni startade upp en ny tråd så att vi kan snacka vidare.

Förresten har en fråga.. har ni något bra skidställe att rekommendera utanför Sverige? Vi funderar på att dra iväg med våra vänner men vet inte riktigt var. Kriterierna är att bo rätt nära backarna, restaurangerna.

Kram på er alla!

• Anna Sommar

Tjejer jag kommer visserligen in lite sporadiskt i den här tråden men jag har så fullt upp helatiden.. har inte lika lätt att hänga med tillvardags längre..

Men jag vill bara visa min nya klänning som jag hittat. Den är helt fantastisk.
    Vad tycker ni?

Det är modellen 715 på denna länk.

www.ateljemb.se/wedding/atelier_diagona.html

Svar på tråden Glitter tråden...2