• Victory

Glitter tråden...2

Hej glitterbrudar!!! Jag har tagit ledigt från datorn i veckan, därför har jag varit lite osynlig. Men jag hittade den nya tråden i alla fall!

Nu börjar flytten till huset närma sig! Känns både spännande och vemodigt. Men det känns bra med en förändring i livet, vi har stått och stampat på samma fläck länge nog nu! (giftermålet innebar ju inte sååå stor förändring rent praktiskt )

Imorgon ska vi åka till Luleå och shoppa lite, det känns ju roligt att köpa lite nya saker till huset men samtidigt vill jag vänta lite tills vi bestämt tapeter och "bott in oss" ett tag. Men något litet kan man ju alltid köpa!

Det är fullt upp och händer mycket roligt på jobbet, och det känns bra. Ibland har det varit så långtråkigt på mitt jobb och det är det värsta som finns, så jag är glad att det börjar bli mer att göra!

Tyvärr ingen bulle i ugnen än *gråter*. Magen jäser ändå... av alla onyttigheter jag tröstäter!

Nu ska jag njuta av att det är helg och kika på Let´s Dance! Ha det bra allihopa!

• Victory

åhh, salsa är ju jättekul! Jag gick en kurs för några år sedan och jag älskar stegen och rytmen. Men det var en kort kurs och jag lärde mig aldrig riktigt att dansa med en partner (det var nästan bara tjejer på kursen ) Och Daniel är ingen dansare så det hela rann ut i sanden. Men ibland tar jag några steg i smyg och det är så härligt!

• Victory

Iza: Är du duktig på att göra brudbuketter, det visste jag inte! Men du gjorde inte din egen, eller? Ja, det är klart, du är ju konstnärlig så du är säkert duktig på allt sånt där!

Nä, jag tror inte det blir någon fler salsa-kurs, jag har ju ingen att dansa med! Det finns en "salsa-klubb" här i Piteå som träffas ibland och dansar de är så duktiga och jag är för feg! Nä, jag fortsätter nog dansa lite i smyg i vardagsrummet när ingen ser!

• Victory

Iza: usch, det lät inte roligt.

Ylvis: Hallå *vinkar frenetiskt* det är ju JAG som har minst boobisar (A-kupa) men jag är nöjd ändå! Har då inga problem att hitta snygga BH:ar.

• Victory

Hallåj! Nu börjar det närma sig med flytten!!! På fredag får vi nyckeln och då tänker vi flytta hela helgen. Men vi har inte börjat packa än, och det är ju bara en vecka kvar!

Det känns lite blandat, både spännande och lite oroligt, jag vet ju inte hur det kommer att kännas att flytta ur vår kära lägenhet Men det ska bli jätteroligt med hus!!!

• Victory

Oj, nu blir jag ju orolig! Kommer vi att hinna?! Men vi har ju lägenheten ända till den sista februari, så vi behöver inte flytta allt på en vecka. Men jag ska verkligen sätta igång. SÅ nu har jag inte tid att sitta här och häcka längre!!!

• Victory

Bara för att lugna er alla lite så kan jag meddela att vi har officiellt BÖRJAT PACKA!!! Vi hann ganska mycket igår men nu har vi nästan slut på lådor och ännu är det mycket kvar. Men det känns som om vi har läget under kontroll i alla fall!

• Victory

Ylva, jag tror inte det är bra att gå ner så mycket så fort. Det låter mycket vettigare som du säger att köra blandat och så ta det på lite längre sikt. jag tror det är lättare att hålla då också! Men jag beundrar dig jättemycket som fixar detta, själv skulle jag nog inte stå ut en dag!

• Victory

Grattis till jobbet Iza, men tråkigt med vovven!

• Victory

Nja, färdigpackat var väl att ta i... Men snart är vi redo att börja flytta över sakerna, vi får packa allt eftersom. Vi flyttar ju trots allt bara 1 km! Bara två dagar tills vi får nyckeln!

Svar på tråden Glitter tråden...2