Glitter tråden...2
usch..jag star i telefonkö till djursjukhuset....:(
usch..jag star i telefonkö till djursjukhuset....:(
jag har bokat tid idag... den 26 februari kl 16. Jag har gratit hela dan... hon mar ju sa bra idag. Men hon är ju inte frisk pa insidan...
Ingen idé att dra ut pa tiden heller... Gud vad svart det är... :( Kan inte ens föreställa mig hur det blir utan henne...
ja jess du hade rätt.. lite snökaos här igar! Vad alla blir lamslagna sa fort det kommer lite snö!!! Alla bussar & tag till malmö/köpenhamn var inställde och stackars andi stod och väntade i 4 timmar!!!
Tur att vi bada hade bokat thaimassage pa förmiddagen!! :)
Idagsnöar det inte men det blaser fortfarande..det är den värsta biten!
Jess kör inte....
Imorgon aker andi tillbaka till österrike och vi kommer inte att träffas pa 6 veckor!! :o :( eftersom jag har den här utbildningen som är sa späckad kan jag inte hälsa pa honom... :)
Ylva när ska din klänning vara klar? Min kommer i slutet av mars.
spännande!! Jag haller tummarna för att den ska passa bra. Hoppas inte jag heller behöver göra nagra ändringar.
De skickar den direkt till dig va? Eller genom mig? Tror vi skrev din adress pa den? inga problem annars alltsa.
vad häftigt Vicky!!! Varför var ni med i aftonbladet?
ja vem vill inte ha lite färg nu... jag vill ocksa sola.
Snart ska vi ha babyshower och vi har precis avslutat tartan. understa lagret blev bananmos med krossade hasselnötter och krossad choklad. Andra lagret grädde med blabär. Pa toppen la vi ännu ett lager grädde med krossade nötter och marsipanlock ovanpa. Sedan har vi dekorerat toppen med rosa marsipan och kristyr.
nu ska vi snart ner och pynta hennes lägenget med ballonger och grejer.
Jess, jag slingade ocksa haret förra veckan och klippte lugg. Har inte slingor särskilt ofta men det ser ok ut. :)
Ha en trevlig lördag damer!
ohh vad jag mar illa nu.... :( pärlan har matt daligt hela dagen... Imorgon aker vi in med henne..
det känns sa himla svart att imorgon kväll finns hon inte..
oj ylva det där lät inte alls bra? Har de nan aning om det kan sprida sig, finnas fler? Hur kom det sig att de granskade bilderna igen? Har du matt daligt? Hoppas allt ordnar sig vännen!!
Pärlan var dalig hela natten och när jag var ute med henne nu fick jag bära henne första biten för hon bara skakade... :( Tiden som är bokad idag är för avlivning. Det känns som det rätt för vi maste tänka pa henne.... Det är sa svart!!!! Träffade mammas grannar när jag bad henne och de började ju fraga sa jag började grata..
jag skriver till dig karin..
ja det är jätteskönt att skriva av sig...
Jag har inte ätit nanting idag.. mar bara illa. Ska försöka koka lite nudlar och fa ner det. pärlan och gucci har däremot redan knaprat pa lite revbensspjäll!