• Izunia

Glitter tråden...2

vad trakigt vicky att ni ocksa har en svacka.. Vet du vad det kan bero pa? KLart lättare att fixa problemen när man vet vad orsaken är... :(

Imorgon ska jag pa utbildning och jag hoppas att man orkar halla sig vaken och koncentrerad till kl 22! Innan jag är hemma kanske kl är 23.30.. *pust!*

• Izunia

Men snart börjar Desperate Houswives och inget kan väl fa en att le mer än den serien! :)

Fyller ju själv ar pa torsdag.. en dag jag kommer att fira i min ensamhet da jag inte ens är hemma.. och inte Andi heller...och pa helgen är det ju utbildning ocksa... :(

• Izunia

det är aldrig kul att vara tjatig.. det verkar som om de flesta män tror vi lever för det! Vart största problem är ju att jag är pedant.. och han är... det inte!! alls... han är katastrofal och det STÖR mig. Han är ju som en 12-aring som inte kan vika sina kläder. Det är ju inte hans attraktivaste sida :)

Även jag är almanackan i huset som kommer ihag alla datum och möten etc etc.. däremot har han topp koll pa sin egen almanacka med spelningar och jobb.. fattar inte att det skulle vara nan skillnad. Jag tror han vet att jag automatiskt tar det ansvaret sa han bryr sig inte. Märker själv när jag är hos mamma.. da glömmer jag plocka upp efter mig för jag vet att hon gör det... det är hemskt!

Men se till att ga iväg till en radgivare nu innan det är för sent...

• Izunia

absolut vicky, du har rätt. Du maste fa in rutiner och göra saker som far dig att tänka pa annat!

Huset är ju en stor omväxling men gör även nat som du tycker är kul. Självklart är det pafrestande att försöka bli gravid, men som de flesta sagt tidiga än, tar detta lang tid för de allra flesta!! Ni har väl inte ens försökt i ett år än va?? Det ordnar sig!!! :)

• Izunia

ylva.. det är bäst att A far ta igen min födelsedag sen!! :D :D

• Izunia

usch vad trist att vara sa förkyld. Själv har jag lyckats halla mig borta... än sa länge!! Hoppas ingen är sjuk pa kursen far da lär det smitta alla..

Jag ska snart bege mig till Kastrup, men det regnar ute..det har varit sa trakigt väder länge här nu.. Snön var mysig..tills den började smälta.

Kom pa att jag maste aka till djursjukhuset och hämta askan när jag är ledig.. :( Känns inte alls kul... snyft!

• Izunia

Tack sa mkt jess!!! :D

Jo det är idag kag blir hela 26... ;)
    Det har varit en trakig dag med skola.. fast jag köpte kakor till alla sa det var ju trevligt!

• Izunia

tackar för alla gratulationer!!

• Izunia

Vicky, jessica har helt rätt. Nu har ni övergatt fran ett problem till ett annat. Ni kanske borde fundera över om ni inte har lite pengar över ända för en liten resa. Jag förstar att pressen blir alldeles för stor när man är hemma och ingenting händer. Det kan vara värt att "investera" i ert förhallande med en resa. Kanske hellre en resa än en ny soffa just NU. Det kan verkligen fa er pa fötter igen. Ni har ju redan klarat det en gang (aftonbladet) och ni kommer att klara det igen.

Jessica... inga motorsagsmassaker nu va!? :D Jag tror att det blir skönt att fa bort skräporsakerna i er trädgard! Ni kan alltid plantera fina blommor till varen sa blir det inte sa tomt.

Jag har läst massor i vara manual-böcker.. och det är mkt fakta! Men intressant.

Vi hade wet-drill i morse och det gick bra och var kul. Sedan hade vi flight evacuation pa ett simulatorplan med rök och allt. Kul för att man vet att det är fake.. ;)

• Izunia

yes det är SAS. Jag börjar flyga 1 april om allt gar som planerat! :)

wet-drill är en vattenkatastrofövning, som innebär att man befinner sig i just vatten, kläder, flytväst och hela köret. Men ska kunna olika gruppsim, kliva upp i gummibat, dra upp andra i gummibat samma simma en viss längd. Jättekul tyckte jag iaf! :)

Svar på tråden Glitter tråden...2