• Izunia

Glitter tråden...2

oj vad stor magen har blivit!! :)
    Vet ni vad det ska bli? Ska ni ta reda pa det?

Ja jag har böjat jobba nu! Imorgon aker jag till Dublin och ska jobba hela helgen fram till tisdag. Sa min aktivitet här kommer nog att minska nagot! :)

Ylva jag har fortfarande inte fatt nagot. Är du säker pa att du inte har nagra mail kvar som du skickade direkt till henne??

• Izunia

jo jess det är faktiskt hur kul som helst. Man jobbar med fantastiskt trevliga människor. :)

Ylva jag har anmält händelsen men än har jag inte fatt veta nat. Man har ju en $200 garanti när man betalar med paypal. Du kommer att fa tillbaka pengarna och jag hoppas bara att det är snart.

• Izunia

glömde säga att ni kan kolla in lite bilder pa www.studio42.se

En av killarna är fotograf och har fotat under utbildningen! Vi finns under Library 3,4,5,6,7 och last roll. :)

• Izunia

hej tjejer... idag är jag helt slut. Har varit i Aten idag och det är en relativt lang flygning. Upp tidigt igen imorgon.
    Maste hitta ett par högklackade skor till. Gärna bla. Hör av er om ni hittar nagra snygga.

Karin vad skönt att Leo blir bättre. Kan tänka mig att det är jobbigt för er. Speciellt när ni själva varit sjuka!

Jess hut känns det nu? är du förberedd?

Min vännina fick en Amanda den 2a!! :) Men hon fölorade mkt blod och fick vara kvar pa sjukhuiset en tid. Men nu är de äntligen hemma och jag ska hälsa pa sa fort jag är ledig igen. Men de har sa manga vänner pa besök nu med!

Imorgon aker jag tillbaka till ryssland sa Glad pask pa er tills nästa gang!!

• Izunia

hej tjejer!

Nu hänger jag inte riktigt med här i svängarna. Här är det pissväder efter att ha haft varväder i flera veckor! Men till helgen ska det bli ca 20 grader! :) Yes!!

Idag har jag varit en kort tur i Frankfurt och imorgon ska jag till Zürich. Ons-tors är kjag ledig!! och det ska firas! :D SOVA!!

Vicky, jag kan inte med all säkerhet förklara hur det fungerar men vi har ett poängsystem som ser till att vi inte överstiger dags/veckogränsen. :) Den är de VÄLDIGT noga med.

Förstar att renoveringen känns frustrerande! Men spackla du och gör saker som du klarar själv. Det maste göras trakiga saker ocksa! Men känns det bra i huset nu annars?

Jess vad jobbigt att inte veta ang BB. Vi har ett här i Lund och min vännina födde ju för 7 dagar sen och de har precis renoverat sa där var jättefräscht! Skönt att veta.

Min klänning har kommit till min mammas vännina i USA. Hon ska skicka den vidare till mig. Jag hade glömt att säga att den skulle komma till henne sa hennes man hade trott att nan älskare till hans fru hade skickat en klänning! :o hahah!! ;) De hade ingen aning var den kom ifran men de var iaf överens att den var riktigt snygg! hahaha!

• Izunia

Vicky idag börjar jag t.ex 16.40 och slutar kl 22. Igar frn kl 14- 19.30 och de andra dagarna har jag börjar vid 8. Har inte haft nagra stopp denna veckan sa jag kommer hem varje natt. Sedan sa tar det ju lite tid att pendla ocksa. Jag tycker att det är saaaa omständigt med bussar och tag. I själva verket tar det bara 40 min fran Lund till Kastrup men allt klaffar ju aldrig. Tidiga morgnar kör jag till malmö syd, parkerar bilen och tar taget som tar 13 min till kastrup. Lätt! Sparar mig 1 h tidiga morgnar!! :o

• Izunia

hahah jessie!! :D Vad bra att din dag är räddad!! Jag förstar precis vad du menar. Det du beskriver ser jag pa stan varje dag!

Vicky när du lägger upp det sa där later det fantastiskt bra! :D

• Izunia

hej tjejer! har inte varit sa aktiv pa sistone!

Hinner inte skriva sa mkt nu, men hoppas ni har det bra! Andi kom ocksa hem igar.

Skriver mer imorgon! Kram!

• Izunia

haha hej!! Här är jag! Jag har äntligen fatt mitt schema och jag är ledig länge nu! :o

Nu maste jag aka till malmö! Skriver snart! ;)

• Izunia

Jess jag ska flyga till arlanda men har tyvärr inget stopp...

Däremot har jag fatt manga stopp i maj. Men i städer där det kanske inte händer sa mkt skoj... ;)

Ylva, det har ännu inte hänt nat pa ebay. Jag börjar bli väldigt frustrerad..! Sa typiskt att det skulle bli strul.

Nu har jag inte hört fran var fotograf pa väldigt länge. Skickade sist ett mail 22 mars och ett härom dan. Hoppas inget allvarligt har hänt. Men vi vill verkligen inte betala fullt pris nu längre. Det har ju tagit alldeles för lang tid.

Sa kul att inreda barnrummet Jess!!! Jag vill se fler bilder pa magen!

• Izunia

Jag SKA komma sa fort jag kan!! Om vi har pengar kanske vi kan ta en helg i stockholm nu... Vi är ju lediga....:?

• Izunia

Ohh Vi hade kunnat komma i helgen men det känns sa oplanerat. Det är kanske bäst att ta det med lite framförhallning?

• Izunia

ohh! Jessie vad ni är söta!!! Nästa helg ska jag pa möhippa sa det gar inte heller för oss. Men jag lovar att vi maste planera in nat!

Ni är alltid välkomna här nere ocksa!! Alla!

Ylva har jag missat att ni ska försöka fa barn!? Grattis, hoppas allt gar smidigt och problemfritt. Det finns inget som kan säga vilka sjukdomar som gar i arv. Ibland maste man chansa.

• Izunia

ohh!! Ni är sa gulliga!! Men vi far nog ta det en annan helg.... :(

Snart!!

• Izunia

ohh!!!! :( Det enda med sa oplanerat är att flygpriserna var sa dyra.. och sent pa kvällen. Känns trist att behöva betala för dyra flygbiljetter nu! ;) Det blir billigare i oktober! hahah!

Svar på tråden Glitter tråden...2