hej tjejer!
Nu hänger jag inte riktigt med här i svängarna. Här är det pissväder efter att ha haft varväder i flera veckor! Men till helgen ska det bli ca 20 grader! :) Yes!!
Idag har jag varit en kort tur i Frankfurt och imorgon ska jag till Zürich. Ons-tors är kjag ledig!! och det ska firas! :D SOVA!!
Vicky, jag kan inte med all säkerhet förklara hur det fungerar men vi har ett poängsystem som ser till att vi inte överstiger dags/veckogränsen. :) Den är de VÄLDIGT noga med.
Förstar att renoveringen känns frustrerande! Men spackla du och gör saker som du klarar själv. Det maste göras trakiga saker ocksa! Men känns det bra i huset nu annars?
Jess vad jobbigt att inte veta ang BB. Vi har ett här i Lund och min vännina födde ju för 7 dagar sen och de har precis renoverat sa där var jättefräscht! Skönt att veta.
Min klänning har kommit till min mammas vännina i USA. Hon ska skicka den vidare till mig. Jag hade glömt att säga att den skulle komma till henne sa hennes man hade trott att nan älskare till hans fru hade skickat en klänning! :o hahah!! ;) De hade ingen aning var den kom ifran men de var iaf överens att den var riktigt snygg! hahaha!