Håller tummarna för dig Iza!!!
Vi föll för en vagn som heter Treutonia (orkar inte hämta broschyren för att se hur det stavas?!). Det är en fyrhjuling men med ledade hjul fram (ett måste tycker jag). Gillar också 3-hjulingar, men är man shoppingfantast som jag är så ska man inte åka med 3-hjulingar i rulltrappor. Då måste man ha vagnen nedanför sig då finns ju risken att tappa den, istället för att ha den framför sig. Hon sa igår när vi testade en att man "får inte" köra dem i rulltrappor helst. Min syster har en sån (Quinny tror jag)och hon åker bara hiss. Så de går tyvärr bort då. Men denna var lätt att köra, lätt att fälla ihop. Man kan vända på handtaget till andra sidan, ha som sittvagn,bra lastutrymme under och massa andra smarta finesser. Sen sa hon att dessa vagnar var det minst reklamationer på av alla märken.
Men vi ska kolla på fler ställen också, detta var ju första gången vi någonsin tittade på egen vagn. Men nu har vi ju kött på benen av hennes info samt det vi läst så nu vet man vad man ska titta på.
Yllo,Du måste skriva in ditt kontonr för att kunna betala. Men detta är den absolut säkraste vägen att betala med via nätet, därför är det oftast den enda vägen som säljarna accepterar också. Så det spelar ingen roll om du mailat med dem eller ej.