Glitter tråden...2
www.laredoute.se
Du menar att du inte känner till dem? Det är en katalog som är som gjord för dig!!
om du ska beställa vill jag nog hänga på iza om jag får?
www.laredoute.se
Du menar att du inte känner till dem? Det är en katalog som är som gjord för dig!!
om du ska beställa vill jag nog hänga på iza om jag får?
nej jag kan inte heller se =(
jopp, jag gick från 75D till 80F
sorry, inte nu helelr
jag hittade flera levkoff jag vill ha på house of brides =) Jag gillar de där lite bulliga kjolarna
när är bröllopet?
Sälj inte bj i sverige?
japp, W&W är mina absoluta favvisar =)
Halloj!
Igår fick vi barnvakt hela kväll, netten och idag på dagen. oj vad vi behövde det!! Vi har inte varit ensamma med varandra sedan september.. Konstigt nog är det mkt svårare att fråga om barnvakt bara för att få vara ensamma..
Vi var iaf ute och åt en långmiddag och PRATADE med varann och sedan gick vi på bio. och idag har vi myst och sedan kollat på gamla bilder från när vi träffades och frammåt ;)
Oj vad vi har blivit äldre på bara 4år...=(
Jag har nu bestämt mig för att spara ut till riktigt långt hår igen, jag passar så mkt bättre i det. Och vi behöver båda gå ner minst 5kg.
Så här såg jag ut med långt hår och 5-7kg mindre (och 4år yngre utan graviditet bakom sig).. GANSKA stor skillnad..
groups.msn.com/bluetopaz/frr.msnw
Nu ska vi ut och köpa kläder till tomas!
Kramen
Det har hintats om att jag ev ska bli tärna, kul! Men då måste jag ju vänta på att ett ev färgtema ska bestämmas innan jag köper klänning.. ;)
Strl 10 måste vara alldeles för stort för dig Iza väl?
Jess: Är det en city cerox´? www.emmaljunga.se/start.asp&country=SE
Var finare tycker jag =)
ojdå, där hade du redan svaret ;)
Nej, jag har inte fått ngn rak fråga ännu. Bara att hon skulle tycka att det vore kul om jag var tärna.