Jag går också på diet nu om jag inte redan sagt det, än nu i princip nere på vikten jag hade vid bröllopet igen. Ska ner 7kg till 55kg jag med (är 161,8cm lång). Men jag måste ta det långsamt.. om jag rasar för fort så blir det precis som ni säger, jag lägger på mig 3kg direkt när jag börjar äta igen..
Men det är faktiskt svårare att bara gå på halvdiet (äter naturdiet 1ggr per dag och sedan 2 små måltider samt ett fruktmellis) för då blir man ju lockad av det goda varje dag men får bara äta liiite. Bättre med helkur för då blir man inte lockad på samma sätt..
Jag känner som du Ylva, är sååå trött på min kropp!!! Det är som en magisk gräns vid 60kg för mig, över den sitter kläderna dåligt och jag känner mig tjock. Under den mår jag mkt bättre! Bara 2-3kg över 60 gör enorm skillnad på min kropp, just de kilona sätter sig på helt "fel" ställen..
Jag håller tummarna riktigt hårt för dig imorgon Iza!!!
Idag hade jag tre möten och alla tre blev insdtällda.. så nu sitter jag här och undrar vad jag ska pyssla med istället.. Har det rätt så lugnt nu på jobbet. Tack o lov! Leo vaknar så gott som varje natt med krupp just nu.. det är så fruktansvärt jobbigt att vakna allt från 2-6ggr per natt. Minns knappt sist jag fick sova en hel natt..
Han verkar dock ha vant sig vid kruppen och är inte så farligt upprörd när han får det, är bara lite besvärad så pass att han inte kan sova. Men han har iof inte fått något extremt anfall sedan första gången tack o lov.
Är trött ända in i själen.. Är så uppstressad konstant (och med det kommer konstant irritation) så min coach har sagt att jag måste passa mig så jag inte får magsår och så småningom tar hjärtat stryk.
Längtar så till juni och resten av sommaren, då ska tomas vara hemma med Leo och förhoppningsvis blir han mkt friskare och jag kan jobba ordentligt utan det där hemska samvetet gnagandes för att jag aldrig är här.
Lite deppig idag kan man väl kanske säga.. ;(
När har du bf Jess? Måste skriva in det i kalendern!