• Ammo

Glitter tråden...2

Jag vet inte vad jag ska gör idag!?
    Får inte ihop schemat denna vecka! Det är f*n sjukt att behöva ta ut komptimmar för det! Men jag kan inte säga något till chefen heller för då säger han att jag ska ta ut det ettersom jag har så många timmar.
    Men jag vill ju ta ut dem när jag vill!

• Ammo

Funderar på att besöka någon butik i Barkarby så kan jag kika in i några butiker också. Men vill gärna att Martin är med och bestämmer bebis sakerna.
    Bröllopet planerade jag ju mer eller mindre själv, denna sak ska vi banne mig vara 2 om och planera! Men man kan ju alltid reka lite ;)

• Ammo

Den vagnen är cool. Men det går inte att ha insatsdel i den utan bara byta mellan sitt och liggdel, dvs du kan inte bära med dig bebisen i en lös del. Och sen vill jag inte ha en 3-hjuling pga att de inte är bra att köra i rulltrappor mm tyvärr. Annars hade det blivit en sån eftersom de är så lätta.

• Ammo

Nu har jag varit ute med syrran och barnen i snön, helt stelfrusen, burr.
    Rasmus (3,5 år)åkte längdskidor för första gången, hahahahha vad vi skrattade, han var som bambi i hal is
    SEn gick vi en promenad, skönt att röra på sig lite. Skottade av lite på pappas uppfart (de är i Thailand) och druttade i backen, det var bara is under. Men jag hann tänka i fallet så jag slog mig inte som tur var. Fasiken man får snart gå med broddar ;)

Martin kom hem en sväng nu och åker om en timme igen :( Han jbbar både dag och kväll flera dagar i veckan nu.Eftersom Stockholm släcker sitt analoga nät nu den 12:e mars så har de massor att göra och eftersom han är distriktansvarig för Boxer i denna region så åker ju han på allt.

Vi brukar alltid gå ut och äta på alla hjärtans dag och kommer göra det nu med, men vi har inte bokat än så vi måste ta tag i den biten nu innan allt är fullt.
    Thaimassage låter underbart skönt!
    Är Andi hemma nu?

• Ammo

Vad mysigt att han kommer hem en sväng!
    Ni får väl köra massagen då och gå och äta på onsdagen?!
    Sitter och letar mysiga restauranger just nu. Men de riktigt fina krogarna kostar ju lite...
    Förra året var vi på Stallmästargården, ett jätte fint och mysigt ställe. Kan tänka mig att gå dit igen men det kostade en del och vi fick 1500 kr av jobbet i julklapp då som jag utnyttjade där så då var det gratis.
    Men det är roligare att testa något nytt.

• Ammo

Har du beställt klänningen nu?

Jäklar, jobbigt med 2 jobb nu....Håller med Yllo att du får nästan höra av dig till det ena och fråga när man får reda på hur det gått. Det visar egentligen bara ditt intresse.
    Vilket vill du ha mest om du får båda?

• Ammo

Fantastiskt klänning Anna!!!

Fattade inte att du inte får betalt för praktiken, synd!
    När är nästa intervju för det andra? HUr många intervjuer är det innan du vet om om du får det eller ej? Hur många tar de in då?

Hade tänkt sova ut idag då mina butiker jag ska besöka inte öppnar förens kl 11 idag. Men först gick Martin upp 7 så då var jag ju vaken och sen blev jag väkt av telefonen vi 8.20, suck.

I morgon ska vi också upp tidigt, ska vara i dina kvarter Ylva. Ska till Tullinge och ett litet företag som heter Lijo och rita kök. Sen ska vi fasiken bestämma oss vilken leverantör vi ska välja. Måste bli klara snart.
    Vitvarorna vi beställt (kyl,frys,micro,häll,ung) har redan kommit och står och väntar på oss i en butik....

• Ammo

Det vore ju trevligt :), men vi ska vara där redan kl 9.00 och det lär ta ca 2 tim kan jag tänka mig. Innan blir ju lite tidigt och ni skulle väl också bort vid den tiden?

• Ammo

Yllo, jag ringer om vi blir klara snabbt, men med tanke på att vi ska dit en timme innan öppning för att bli klara till 12 då de flesta kunderna kommer så är jag tveksam om vi är klara ens till 11.
    Vi var totalt 4 timmar på Kvik innan allt var klart där.
    Men det skulle vara kul om vi hann, så jag hör av mig om vi blir klara innan 10.30-11.

Ska inte hoppas för mycket på att man får jobbet, man blir bara så besviken om det inte går hela vägen och man har målat upp en bild. Men jag håller med de andra, du har bara fördelarna på din sida, ser ingen anledning till att du inte skulle få det. Men man vet ju inte vad de andra som också gått vidare har för erfarenheter.

Har inget tips ang öronen, det brukar ju släppa av sig själv. Har du ont så får du nog gå till läkaren. Många barn har ju haft öron och ögon inflammation nu.

Skönt att slippa vabba Karin. Och grattis till tärnerollen! Tycker också hon ska få en hippa men gör en mysdag av den utan att spöka ut sig. Typ åk ut i skärgården, segla eller ha en spa dag eller nåt.
    När är bröllopet?
    Stackars människa, lyckas bryta båda benen också.
    Jag har ju brytit mina fötter 3 gånger samt slitit av korsbandet i knät med skruvar,operationer mm, Men då har man ju i alla fall ett ben som är friskt så man kan leva någorlunda normalt och ta sig fram.

Idag har jag varit och hämtat spegeln till badrummet, äntligen! Så nu ska den och lampan upp, hoppas Martin fixar det i kväll!

Svar på tråden Glitter tråden...2