Glitter tråden...2
wow...da har inte jag minst boobs da... jag har liten B-kupa...!
Jag har nu bokat in min intervju till den 13:e feb....!! ahhhh!!! :o nervös redan!!
wow...da har inte jag minst boobs da... jag har liten B-kupa...!
Jag har nu bokat in min intervju till den 13:e feb....!! ahhhh!!! :o nervös redan!!
Ylav...2 h kvar. Jag tror vi far den!
Ja ylva nu har vi vunnit och jag maste betala klänningen. Sätter du in pengarna innan jag betalar?
Vad roligt att köpa saker till tårtor!! Jag ska baka en till babyshowern och hade behövt lite sana prylar..!!
Ylva jag har mailat dig. Tog du inte reda pa hur mkt frakten skulle bli innan???!!!
det blev 80 pund...
Babyshowern är den 24 feb sa jag hinner nog inte beställa nagot..
ursäkta mig..men har ni läst detta? sydsvenskan.se/sverige/article215408.ece
vad trakigt..
jess har ni bastu!!??? avundsjuk.... :(
Karin jag gillade dig i langt har ocksa, men on du har kort och lite mörkare är skitsnyggt! Mer moget liksom. Men hade jag varit du hade jag gjort ljusbruna slingor för att fa lite struktur.
jag kollade gamla bilder i min kompis album igar....! shit! Blond och ung! ha haha! Jag funderar pa att bli ljus igen..
Jagh ar hittat denna klänningen... cgi.ebay.com/Adrianna-Papell-Charmeuse-Halter-Gown-with-Scarf_W0QQitemZ270085136841QQihZ017QQcategoryZ63861QQrdZ1QQcmdZViewItem
kan ni se den? Sedan finns din favorit Barj Jay karin!! den korta i satin. Men jag tror den är för stor..
Oki Ylva! Jag betalar klänningen imorgon!
Har du omvandlat till svenska? Jag far se sen när de drar det fran mitt konto! ;)
ylva bra att du har koll! Jag blev först orolig att du inte visste att frakten blev sa dyr.. det är ju därför klänningen är billig! ;)
Kul att det gar bra för er pa dieten!
Jag ska snart jobba..maste bara kolla upp om försäljaren har hört av sig ang denna klänningen...
cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=180081383315
Det enda jag är orolig över är stl...
ylva jag vet det med färgen... jag blir tokig om jag inte hittar nat snart..som du vet maste jag vara ute i god tid!! :)