• Ammo

Glitter tråden...2

Nu måste jag tycka lite synd om mig själv. Idiot och gravid som jag är ställde jag mig och skottade garageuppfarten när jag kom hem och lyckades på något sätt sträcka ena ljumsken. Shit vad ont det gör nu!

Skämt o sido, jag ligger i lä just nu om man jämför med er sorg och smärta.
    Jag är väl den enda som faktiskt inte har några bekymmer just nu så jag lider med er alla i sorg, oro och frustration.
    Vi skulle kanske behöva en rejäl fylla allihop, men med tanke på hur vi mår och tillstånd så är det nog bara Iza som kan supa till ;)

• Ammo

Jag erkänner att jag är en nöt . Men jag är ju sån som inte kan låta bli. Känner mig på något sätt hjälplös när jag inte kan bära, skotta mm mm mm som om Martin får göra allt. Men samtidigt så gör han väldigt mycket nu utan att jag behöver säga åt honom.Har inte ens rört dammsugaren sista tiden!!! Han tyckte också jag var knäpp som skottade så jag lovade att inte köra det mer.
    Sträckningen känns i alla fall mycket bättre idag.
    Ska åka till Örebro idag så benet får vila en del då.

Skönt att du känner dig gladare idag Ylva!
    Att få en resa betald är nog bland det bästa som finns, då börjar man nedräkningen på nåt sätt. Vilket datum skulle ni åka?

Hur mår ni andra idag då?

• Ammo

Grattis Gucci!Ge honom en puss från mig ;)
    Skönt att höra att alla mår lite bättre idag, utam du Karin, stackare!!

Martin känner sig också lite risig,ont i huvudet och halsen.Men han bli aldrig sjuk så det är väl över i morgon. Hoppas verkligen inte jag åker på något. Syrrans knoddar har varit dåliga också i förkylning och feber och jag har träffat dem en hel del....håller tummarna.

• Ammo

Skönt att höra att du fått lite piller nu Karin, då kommer du snart bli mycket bättre.
    Jag mår bra riktigt bra annars, tack. Sträckningen känns så gott som inte alls. Men det är dock någon annan som sparkar på mig ;) jösses, den måste varit på boxningskurs sista 2 veckorna ;)
    Har inga nya bilder på magen än, men ska fota snart så får ni se då.

Vad snygg du kommer bli i uniform Iza, du som är lång och smal ;)Akta så inte gubbarna klatschar dig i baken på planet bara. hahah..
    När börjar du? Det är väl kurser mm i början va?

Skönt med långhelg Ylva!! Funderar på att jobba halvdag eller vara ledig i morgon med. Det har varit ett rätt lagom tempo på jobbet sen nyår, men i morgon och nästa vecka är det lugnare. Ska bjuda på middag en sista gång i morgon innan vi börjar med köket. Martin håller på just nu med badkaret, han har inte fått tummen ur och kaklat in det än, men det börja likna nåt nu.

• Ammo

Vilka snyggingar ni kommer bli båda två!
    Fin färg på klänningen Karin, vad har hon för färgtema?

• Ammo

Åh GRATTIS i förskott Vicky!
    Det är nog en blandning av jobb, röra mm kan jag tänka mig.
    Jag hade en så dag igår, var allmänt på dåligt humör. Tycker inte det händer något hemma, Martin tar inte tag i saker han lovar mm och sånt gör mig galen. Jag vill att saker ska hända helst igår..

Alla klänningarna var superfina Karin. Ska inte ni tärnor ha lika klänningar?!

• Ammo

Haha, skotta, visst är det kul i början, men jag har redan lessnat nu efter någon månad med snö..
    Men ni har väl lite mer snö än oss där uppe så det blir kanske en snöslunga så småningom?
    Martin tyckte det var för mesar, men efter att ha kört pappas och syrrans så sa ha...hm man kanske ska skaffa sig en sån här ändå

• Ammo

Välkommen tillbaka till internetvärlden Vicky!
    Hur går det för er?

Alltså jag blir galen snart om jag inte får åka skidor....aaahhhh! Har aldrig någonsin kännt ett sånt begär att få göra det.
    Karin kan man göra det, du som varit gravid kanske kan ge en tjockis råd?!
    Kan, kan man förståss, men det är ju rätt ansträngande och jag är ju i v27...
    Ramlar gör jag ju så gott som aldrig...men det händer väl om jag nu ställer mig på ett par skidor. Jag skulle bli glad av 2 åk i en barbacke just nu :)
    Har kompisar som ska åka över dagen till Romme (utanför Borlänge)på lördag och sen jag hörde det igad så vill jag så gärna följa med!

Vad jobbigt med en förkylning till Ylva! Fy bubblan! Du skulle behövt suttit i din pappas bastu hela helgen och svettats ut alla basilusker.

Åh, nu är ni 3 som beställt fina klänningar, är nyfiken så jag spricker på att få se er i dem! Jag småshoppar bara just nu för att minska mitt stora begär, köpte lite trosor, halsbad och skärp idag..alltid nåt..

Måste äta lite mat nu.

• Ammo

Du måste ta ett kort på dig sen med uniformen på!!!

Har försökt söka på om man kan åka skidor i mitt tillstånd men det är dubbla budskap. Vissa säger att det inte är några problem bara man tar det lungt. Men vissa säger att man inte ska åka pga att man rör bäckenet för mycket och det är inte bra osv. Så det kanske är dumt att chansa?!F*n jag vill sååå gärna åka bara lite lite..

• Ammo

Fasiken, vi skulle aldrig talat om förkylningar, nu är det kört för min del med, den bröt ut i morse, snörvel :(

Karin stackare, önskar inte vara i dina kläder just nu. Men kom iväg till en familjerådgivare, det kan hjälpa. En av mina bästa vänner går till en just nu och det har hjälpt mycket. De har varit gifta i 1,5 år och har en 3-åring men har nu haft kris i förhålladet i nästan ett år. Men efter de började gå hos en rådgivare så är de på god väg tillbaka till varann igen.
    Men att Thomas inte håller din hygien är inget vidare, vad säger han när du påpekar den?
    Han har säkert en tuff period med eftersom Leo varit mycket sjuk, du har börjat jobba osv, men just hygien hör ju inte till det.

Jag och M har ju aldrig haft det jobbigt på det sättet, har ju aldrig bråkat. Men att vara tjattanten i familjen hör ju till vardagen här med. Men det går sällan så långt till att jag blir ordentligt sur. Men han säger det själv att han är glömsk och behöver bli påmind och inte tar illa upp. Men det är jag som tycker det är jobbigt att vara en levande almenacka och komma ihåg allt i detalj medan han åker på en räkmacka hela tiden.

Men sen jag blev gravid har faktiskt mycket förändrats. Han har tex städat huset varje vecka sedan flera månader tillbaka UTAN att jag sagt ett pip!!!
    Trodde inte sånna under kunde ske!

Svar på tråden Glitter tråden...2