Fasiken, vi skulle aldrig talat om förkylningar, nu är det kört för min del med, den bröt ut i morse, snörvel :(
Karin stackare, önskar inte vara i dina kläder just nu. Men kom iväg till en familjerådgivare, det kan hjälpa. En av mina bästa vänner går till en just nu och det har hjälpt mycket. De har varit gifta i 1,5 år och har en 3-åring men har nu haft kris i förhålladet i nästan ett år. Men efter de började gå hos en rådgivare så är de på god väg tillbaka till varann igen.
Men att Thomas inte håller din hygien är inget vidare, vad säger han när du påpekar den?
Han har säkert en tuff period med eftersom Leo varit mycket sjuk, du har börjat jobba osv, men just hygien hör ju inte till det.
Jag och M har ju aldrig haft det jobbigt på det sättet, har ju aldrig bråkat. Men att vara tjattanten i familjen hör ju till vardagen här med. Men det går sällan så långt till att jag blir ordentligt sur. Men han säger det själv att han är glömsk och behöver bli påmind och inte tar illa upp. Men det är jag som tycker det är jobbigt att vara en levande almenacka och komma ihåg allt i detalj medan han åker på en räkmacka hela tiden.
Men sen jag blev gravid har faktiskt mycket förändrats. Han har tex städat huset varje vecka sedan flera månader tillbaka UTAN att jag sagt ett pip!!!
Trodde inte sånna under kunde ske!