• angelon

Inte långt kvar

Nu e de inte alls långt kvar bara 17 dagar..... Blir nervös bara jag tänker på det. Har redan haft två underbara möhippor så nu kan jag koppla bort de. Nu e de bara själva bröllopet kvar...
    Hjälp...... nån mer som känner som jag

• Svar på tråden Inte långt kvar
  • lillprinsessan

Jag har 24 dagar kvar, PANIK!

Har du fått 2 möhippor? Jag har inte fått en enda..

Jag har massar kvar att göra, har inga dukar, inga dekorationer, inga festprogram, inget vigselprogram, ingen bordsplacering, inga placeringskort...

• angelon

Oj oj hur ska du hinna allt? Jag e färdig med allt utan placeringskorten, jag och min syster ska fixa det i morgon.
    Ja ha haft två möhippor en med arbetskompisarna och en med mina vänner!! Inte illa trodde inte jag skulle få nån.
    E du nervös?

• lillprinsessan

Nog är jag nervös alltid. Drömmer konstiga drömmar om nätterna om att jag missade mitt eget bröllop, Jag SOV istället! Helt galet.. Har haft skummare drömmar men kommer inte ihåg dem nu..

• Labidochromis

angelon

Vi gifter oss på samma dag!

Jag har åkt på en rejäldos med bröllopsnojja. Jag ifrågasätter allt, är klänningen fin? Är buketten fin? Blir håret bra? osv osv

Annars har vi hyffsat koll på läget. Skall träffa vigselförrättaren i helgen, lite att införskaffa såsom akvarievas + fiskar och spika vigsel- och festprogramm.

• angelon

Kul jo jag vet man börjar kolla allt extra så det blir bra man är så rädd att något ska gå fel. Eller ännu värre att man inte ska bli så vacker som man tänkt sig! Tiden går så snabbt.

• Labidochromis

Tiden bara rusar iväg!

Jag skall sminka mig själv och har inte börjat att träna än. Känns som om det får bli 3-4 sminkningar i helgen

• angelon

Hihi ja det gäller att öva om man ska göra det själv men det blir säkert jätte bra!

• lillprinsessan

Det mesta jag ifrågasätter är saker som jag själv inte styr över. jag är rädd att andra ska "klanta sig" eller att de gör något som vi inte tycker passar oss, eller som vi inte tycker om.

• angelon

Jo det e klart man kan ju inte veta vad andra gör. Själv har jag gjort de mesta själv vill ju vara säker på att de blir som jag vill ha de. Har du gjort mycket själv?

• Labidochromis

angelon

Jag har/kommer att göra rätt så mycket själv, klänningen, buketterna + corsage, blommarangemangen, akvarievasen och alla tryckerisaker.

Är både roligt och billigt att göra sakerna själv....om man blir nöjd det vill säga

Svar på tråden Inte långt kvar