Inlägg från: angelon |Visa alla inlägg
  • angelon

Inte långt kvar

Nu e de inte alls långt kvar bara 17 dagar..... Blir nervös bara jag tänker på det. Har redan haft två underbara möhippor så nu kan jag koppla bort de. Nu e de bara själva bröllopet kvar...
    Hjälp...... nån mer som känner som jag

• Svar på tråden Inte långt kvar
  • angelon

Oj oj hur ska du hinna allt? Jag e färdig med allt utan placeringskorten, jag och min syster ska fixa det i morgon.
    Ja ha haft två möhippor en med arbetskompisarna och en med mina vänner!! Inte illa trodde inte jag skulle få nån.
    E du nervös?

• angelon

Kul jo jag vet man börjar kolla allt extra så det blir bra man är så rädd att något ska gå fel. Eller ännu värre att man inte ska bli så vacker som man tänkt sig! Tiden går så snabbt.

• angelon

Hihi ja det gäller att öva om man ska göra det själv men det blir säkert jätte bra!

• angelon

Jo det e klart man kan ju inte veta vad andra gör. Själv har jag gjort de mesta själv vill ju vara säker på att de blir som jag vill ha de. Har du gjort mycket själv?

• angelon

Wow de va inte dåligt, okej så mycket gör jag inte själv hihi skulle jag sy min egen klänning skulle jag aldrig ta på den för jag kan inte sy hihi. E du med på brudpar? Skulle va kul att se din!

• angelon

Vilka fina buketter du måste vara jätte duktig! Skulle aldrig kunna binda så fint jag e impad!!!

Svar på tråden Inte långt kvar