Inlägg från: lillprinsessan |Visa alla inlägg
  • lillprinsessan

Inte långt kvar

Jag har 24 dagar kvar, PANIK!

Har du fått 2 möhippor? Jag har inte fått en enda..

Jag har massar kvar att göra, har inga dukar, inga dekorationer, inga festprogram, inget vigselprogram, ingen bordsplacering, inga placeringskort...

• lillprinsessan

Nog är jag nervös alltid. Drömmer konstiga drömmar om nätterna om att jag missade mitt eget bröllop, Jag SOV istället! Helt galet.. Har haft skummare drömmar men kommer inte ihåg dem nu..

• lillprinsessan

Det mesta jag ifrågasätter är saker som jag själv inte styr över. jag är rädd att andra ska "klanta sig" eller att de gör något som vi inte tycker passar oss, eller som vi inte tycker om.

• lillprinsessan

Åhh, va läckert!

• lillprinsessan

Labidochromis:

Jag ska hyar en nixa-klänning, nr. 893. Min bukett vet jag inte. Har pratat med en florist och berättat om mina önskemål så vi får se hur den blir!

• lillprinsessan

Labidochromis

nej, ingen slöja, men däremot en tiara med pärlor som verkligen glittrar, riktigt "isigt".
    Mönstret på brodyren kommer att gå igen i min blivandes väst samt i tapeten som vi använt till inbjudan, tackkort och placeringskort. Även färgen på brodyren går igen i hans kläder.

• lillprinsessan

Det är inte exakt samma mönster, men lite "snirkligt" så som brodyren är. Liknande mönster..

Svar på tråden Inte långt kvar