• K -76

    Hur fördelar ni eran budget?

    Vi var drygt 50 personer.

    Festen, inkl mat, dryck, fri bar, lokal och personal gick på nästan 30.000:-

    Brudens kläder, inkl vinterkläder, håruppsaättning, make, ect 4600:-

    Brudgummens kläder: 1600:-

    Tärna och marsalk: 1400:-

    Blommor: 1500:-

    Trycksaker 1600:-

    Foto inkl tackkort och CD till gästerna: 4800:-

    Transporter: 800:-

    Bröllopsnatt: 800:-

    Vi kom dock rätt billigt undan med tanke på vilken typ av bröllop vi hade, men det var pga kontakter och hårt arbete från vår och vår familjs sida.

  • K -76

    maljor:
    Vad jag saknar i er budget är kostnaden för serveringspersonal samt dekorationer av lokalen och ev dukar och servetter. Det kan hända att det finns i lokalen, men det är nog inte det vanligaste om man inte är på en restaurang.

    Du har kanske redan koll på det, men det hade inte vi...

Svar på tråden Hur fördelar ni eran budget?