Inlägg från: FruÖlandstok |Visa alla inlägg
  • FruÖlandstok

katastrofbröllop

Faktiskt så har Aftonbladet skrivit en del om det.. dom har nån bilaga på lördagen där dom tar upp folk med annorlunda bröllop. Ganska roligt å läsa ibland.. men det som är roligast är att alla ändå är så nöjda med sina bröllop.

Ett par hade råkat ut för att en hel busslast med tyska turister kom in i kyrkan lagom till vigseln å fyllde hela kyrkan.. haha en riktig mardröm för mig..

• FruÖlandstok

haha.. det där med skärmen var en bra idé.. undra om jag kan få sambon å gå med på det..

• FruÖlandstok

Å det gör ont i själen när man läser det där SillyLilly..

Hur har dom det idag?

• FruÖlandstok

Jag kan säga det om min sambo hade gjort så.. då hade gästerna känt sig ännu mer obekväma för jag hade skällt ut honom efter noterna.. som tur är så vet jag också att det aldrig kommer att ske..

Man behöver inte skilja sig för att gifta sig igen.. man kan ju förnya sina löften bara å ha ny fest med det.. =)

• FruÖlandstok

Karis Annelie
    du skulle nog inte öppnat denna tråden den blir bara värre å värre ;)

• FruÖlandstok

där kan man snacka om ågren dagen efter.. så full att man missar sin EGEN bröllopsfest.. hemska tanke..

• FruÖlandstok

Jag har grymt dålig erfarenhet av rödvin så jag funderar nästan på att att banlysa det på bröllopet.. vi har fått mkt förstört av rödvin från tidigare fester..

Fast jag ska ha svart klänning.. så kanske ändå då.. :)

• FruÖlandstok

Va? det låter ju för hemskt för att vara sant..

• FruÖlandstok

Ah, det förklarar varför kinserna vi hade hemma på besök i veckan såg helt förskräckta ut när min sambo frågade om dom ville ha en whisky =)

• FruÖlandstok

Hm, när jag tänker efter är en nära vän till mig och min sambo kines. Hans föräldrar flyttade hit när han var sju år. Han tål hur mycket som helst.. haha men han kanske vant upp sig succesivt eller så finns det undantag..

• FruÖlandstok

Men gud va hemskt.. =( Man skulle aldrig mer våga visa sig..

EN kompis till min m2b lyckades göra det på en dejt en gång.. blev inget mer mellan dom två om man säger så.. ;)

• FruÖlandstok

_Cinderella_
    Vadå? är det inte meningen att man ska supa tokigt mkt på ett bröllop? Vad ska man då göra ;) ;)

Svar på tråden katastrofbröllop