Inlägg från: Lilla jag... |Visa alla inlägg
  • Lilla jag...

katastrofbröllop

Jag har också varit på bröllop där det urartat men den här gången var det bruden som skrek på sin mans familj att dom var dumma i huvet och att hon hatade hans familj och ångrade att hon gift in sig i den...
    konstigt nog är dom fortfarande gifta..hur nu det går ihop?!

• Lilla jag...

När vi ändå är inne på sånt här undrar jag vad man gör om man råkar svimma eller börjar gråta på ens eget bröllop (vigseln). det kan ju bli väldigt känslosamt och man vill ju gärna inte göra bort sig...

eller vad gör man om någon under vigseln säger att dom är emot bröllopet? fortsätter man bara vidare då eller?

• Lilla jag...

min blivande sa förut att han minsann skulle ta nåt med alkohol i att dricka innan vigseln..jag hoppas verkligen att han sa det för att skämta med mig...skulle han dyka upp full skulle jag bli jätte ledsen...

• Lilla jag...

Jo, det får han väl göra om han vill... frågan är bara hur många han tycker att han behöver för att lugna sina nerver. haha...
    fast det är nog det jag behöver vara minst orolig för tror jag.

• Lilla jag...

hahahaha...helt sjuka saker!
    jag kan ju säga att jag inte längre känner mig så jätte nervös inför mitt eget bröllop =)

• Lilla jag...

huvudsaken är väl att man säger ja till varandra i kyrkan...resten får man försöka förtränga...det man inte minns har aldrig inträffat...eller? hahaha

• Lilla jag...

jag har lite liknande problem...min blivande "hängde" i det område där jag växte upp förut och han och hans polare hade väl kanske inte bara bra vänner där...mina kusiner är från samma ställe som mig och är i samma ålder som honom så det vore lite jobbigt om det skulle visa sig att dom (min blivande och hand vänner + mina kusiner) varit inne i ett bråk nångång...

oj..kanske blev lite oklart beskrivet men men...

• Lilla jag...

jag va på bröllop i somras och där aksulle bruden och brudgummen ha speciella glas vid champagnedrickandet. när dom sen skulle ta sina glas hade redan brudens far och han vän hunnit före och stod glatt ocg drack ur dom extra fina champagneglasen...

Svar på tråden katastrofbröllop