Inlägg från: Karis Annelie |Visa alla inlägg
  • Karis Annelie

katastrofbröllop

Hej där!
    Man hör så himla mycket om hur underbart och vackert och perfekt allt är.
    Nu känner jag bara så, att hallå?! Allt kan inte vara perfekt.

så kan inte ni väga upp lite och skriva om hur allt gick fel?

Hur klänningen fastnade i klacken och ni ramlade i kyrkan och fick åka till akuten med bruten näsa?
    Hur era dukade bord utomhus blåste bort av en orkan och slöjan fastnade i ett träd?
    Hur era fästmän blev kidnappade på svensexa dan innan och kom försent och bakfulla till kyrkan?
    Hur alla gäster åkte till fel kyrka och ni satte på er klänningen bak o fram? (eller ja, det e snarare mina mardrömmar men ändå ;) )

Man ska inte gotta sig åt andras olycka, men när det gått en tid kanske man iaf kan skratta lite åt sin egen på nåt sätt....

• Svar på tråden katastrofbröllop
  • Karis Annelie

haha va galet med en massa tyskar i kyrkan :D det var det knäppaste på länge :)

• Karis Annelie

haha vilka underbara svar :D riktigt myser åt alla katastrofer.
    fast missfallet var mest jobbit o läsa om... och när nån av självaq brudparet blir för fulla, fy fasiken. AA kanske? :P
    jag fröstår att man dricker lite champagne innan när man gör sej iordning, och skålar med gäster o så, men knökfull? hur fasiken går det till, e ju så att de nästan måste velat bli det....

• Karis Annelie

ja men det tror jag de flesta gör, tar en whisky eller fin cognac för att lugna nerverna. det e skillnad på att ta ett glas och ta en flaska och häva :D

• Karis Annelie

shit! vilka historier!
    hemsk väninna det där. hon verkade grymt stressad först eller? slita ut dej ur bil, dra sönder klänning... men sen ba, skiter i allt. hm inte trevligt. förstår att du bröt med henne.

• Karis Annelie

lilla jag... - precis det värsta som kan hända är ju tydligen att alla e knasfulla, ringarna försvinner, släkterna slår ihjäl varann och toastmadamen glömmer bort sina plikter ;) inget alls o va nervig för hihihi

• Karis Annelie

vilken dum chef, när hon lovat dej ledigt innan!! nä så får hon inte göra! iaf måste du ju slippa söndagen. jisses! då ska du ju bara ligga i sängen! i typ tre dygn :D

• Karis Annelie

det kan dom visst det. är det för mycket jobb för att nån ska kunna vara ledig är det självklart att de kan säga nej. iallafall är det så på mitt jobb, du kan aldrig anta att du får ledigt bara för du är ute i god tid. är det högsäsong så är det.

• Karis Annelie

gammal sägen från 1200 talet som fortfarande florerar kanske? ;) (och ja jag vet att tecknad film inte fanns då...)

• Karis Annelie

Jag skriver fel ofta på forum och annat, för jag skriver lite för fort för mitt eget bästa, inte för att jag är dålig på svenska överhuvudtaget. (5plus i betyg).
    Det är inte alltid lätt att hinna med o kontrollera när det går undan i svängarna. detta inlägg dubbelkollar jag dock för det hänger tydligen vissa näsvisa idjåtter här. Jag som TS undanber mig dessa att överhuvudtaget kommentera sånt fånigt här!

• Karis Annelie

I hereby reclaim my thread!!!! tillbaks till katastrofer på bröllop inte katastrofaliska uttalanden på forum ;)

• Karis Annelie

öö ska din solist drick aöverhuvudtaget? är inte hon där för att sköta ett jobb? skum tjej!!! eller ja, hon kanske bara sjunger i kyrkan förstås. Men det är iaf konstigt att fråga sånt, som att det är röjröjröj!!

• Karis Annelie

Soofia det var inte riktat till dig eller någoin speciell, var bara överhängande risk att det hela skulle ta över totalt, och det var ju mindre skoj samtalsämne än tokiga hundar som slickar prästen i ansiktet! :D kan riktigt se det framför mig. Ringen far all världens väg och prästen får en rejäl avslätning :D haha

• Karis Annelie

Halmstadnilla men vilka hemsa kompisar maken hade som kidnappade honom på bröllopsdagen! Snacka om att inte ha vare sig respekt för paret, gästerna, eller ritualerna överhuvudtaget. usch.
    Och heeeeeemskt det där med otroheten. stackars kille. men att han ens genomförde det? Men det kanske tog några dagar för att det skulle sjunka in.. :( fy 17

• Karis Annelie

Jg hade iallafall inte kunnat säga JA i kyrkan. det hade helt enkelt låst sig. Men han gick nog på ren mekanik där. som en robot. stackars stackars. *skickar massa kramar till den killen som jag inte ens vet vem det är*

Svar på tråden katastrofbröllop