Inlägg från: Fru Cinderella |Visa alla inlägg
  • Fru Cinderella

katastrofbröllop

intressant

• Fru Cinderella

Ölandstok

*skrattar* stackars kineser, de måste trott att han var spritt språngande galen

• Fru Cinderella

NinaHg

GRattis till bröllopet!

Men usch vilken människa.. skönt att du hade frisören där.. jag skulle förmodligen ha kysst marken hon gick på efter det inhoppet ;)

• Fru Cinderella

Fea

Vilken söt historia!

• Fru Cinderella

Kahlo

"En liten klåfingrig gästdeltagare byter platser på placeringskorten för att det ska passa hans önskemål bättre"

Jesus Christ!

• Fru Cinderella

jvk

*asg* o herregud jag hade legat dubbelvikt om det var min vigsel, speciellt med tanke på att min fästman ofta kallas för Emma (Han heter Emmet o har långt hår o har ofta på krogen misstagits för tjej bakifrån av någon full kille)

• Fru Cinderella

Tillägg till Soofia:s inlägg

Dyslexi är vanligt också..

• Fru Cinderella

Japp tillbaka till katastrofer.. bra inlägg TS ;)

Hmm.. min solist frågade i går om hon fick ta med sig eget vin till festen efter bröllopet! jag svarade lite snyggt att jag inte tror att det är okej med restaurangen.. vad tror folk att det är en vanlig suparfest?! Tilläggas bör kanske att vi har betalbar!

• Fru Cinderella

Ja hon ska bara sjunga under vigseln.. jo tyckte också det var lite mysko.. visst klart att folk får dricka under festen.. men ta med sig eget.. det är ju inte direkt någon trädgårdsgrillning direkt..

• Fru Cinderella

hennes anledning var att det var dyrt att handla i baren efteråt (Har visserligen resutaurangpriser eftersom det är dom som står för baren).. men ändå 35kr för öl/cider eller 45kr/glaset för vin.. helt okej priser.. kan ju tillägga att hon går upp krogen en 2 gånger i veckan och det har on råd med!

• Fru Cinderella

viktualia
    Jo jag vet, vart mest chockad över förfrågan!

Svar på tråden katastrofbröllop