• kela81

katastrofbröllop

har inte heller några pinsamma bröllopshistorier att berätta...men jag fasar för vad som kan hända på min stora dag... (kan man sätta sambons morbröder i en garderob undermiddagen?)

Men jag kan berätta lite dop (kyrkligt iallafall ) historier

1: kuinens första barn ska döpas....alla ska sjunga tryggare kan ingen vara....min farfar (som knappt hör nått längre men som sjunger höre än alla andra) Sjunger fel vers å ligger en före hella tiden...hela församligen garvar, farmor står å puttar honnom i sidan för att han ska fatta å kanton bara spelar högre och högre.....

2. kusinens andra barn döps. En annan kusin (3 år) har fått lordi på hjärnan...när presten säger-låt oss bedja så viskar han först tyst*hard rock* (bara vi närmast hör) och sen vrålar han ut HALLELULJA -varpå alla bröjar asgarva och präsen förmanar alla att vara tysta och inte skäma ut det lilla gusfruktiga barnet

ok...inte så pinsamt men lite kul

• kela81

fåttettryck-hum...ja..d.et finns ju en del saker man vill hålla hemligt....även fast det är gammalt.....
    Min blivande man kan nog stå ut med en och annan dum tonårshistoria....Men farmor skulle nog dö på fläcken

Svar på tråden katastrofbröllop