Inlägg från: fåttettryck |Visa alla inlägg
  • fåttettryck

katastrofbröllop

smartiz,
    jag är också orolig, fast för min brorsa, som ska vara marskalk, och som jag hintat lite att han ju kan klura på något småelakt tal eller nåt. Så det kommer ju vara helt självförvållat för min del. Vid ett senare tillfälle har han antytt att han redan höll på att fundera över elaka saker (eller vad han nu sa exakt), och sen dess är jag lite skärrad. Undrar om jag ska säga till honom att han inte ska avslöja allt för pinsamma historier!
    Trots att han är lillebrorsa är han lite den som har haft mer koll, varit tuffare, mer social osv. medan jag som liten haft tvångshandlingar, jag har varit mindre tekniskt lagd osv. Såg just i ett gammalt skrivhäfte att han skrivit att han har en idiot till bror ;) Det kanske var efter att jag (tre år äldre än han) kom till hans klass och frågade om jag kunde låna hans husnyckel och jag inte kunde stoppa tårarna, framför hela hans klass
    Just såna saker har jag väl inget emot, det jag gruvar mig för är om han tar upp värre saker man gjort under sin livstid

Svar på tråden katastrofbröllop