Inlägg från: the french frog |Visa alla inlägg
  • the french frog

finns det andra franska tjejer???

Hej!

Själv är jag halv-fransyska.... pappa är fransk. bott tre år i frankrike, 1985, 1991 och 1999 annars är man väl 08:a....

• the french frog

Hur länge har ni varit tillsammans? varför flyttade du till sverige? och grattis!

• the french frog

jag har bott i två byar, Parisot och Thèze, den ena vid le massif centrale och den andra ganska nära Gap (alpes de hautes provence) sen var jag au-pair i Paris förort, Epinay sur orge. Annars har jag spenderat nästan varje sommarlov i frankrike, oftast i Agde. Släkten bor i provence och nära Lens
    Jag brukar åka minst 1 gång/år till frankrike, saknar atmosfären för mkt annars.

• the french frog

vilket datum i juni?

• the french frog

Alltid kul med bröllop hur långt har ni kommit? kyrka, klänning, ringar, lokal, fotograf...?

• the french frog

soofia

wow, mkt ni hunnit med, skönt!
    vem har ni valt som fotograf? funderar på fotograf Ozdeleau när det blir dags, hört att hon kan franska och jag gillade bilderna praktiskt om man lyckas få hit lite farbröder och kusiner... men det är svårt, finns så många duktiga fotografer där ute, Fotograf Christel Eldrim tar också fina bilder, Brigitte verkar alldeles för dyr.... vad blir det för klänning?
    bröllopet blir i Falun eller Mora där mon amour kommer ifrån

Svar på tråden finns det andra franska tjejer???