• Eriks blivande fruga

Umeåbrudar! del 2

Nu fick vi starta en ny tråd!

Skriver förslag till träffar
    Fikalista;
    Ti/ons/tors kväll till veckan Millemy
    tigerlinn
    Eriks blivande fruga

Fredag 9/1 Millemy,
    tigerlinn
    Eriks blivande fruga

Lördag 10/1 Millemy
    tigerlinn (kanske)

• Svar på tråden Umeåbrudar! del 2
  • TigerLinn

Eriks blivande fruga alltså ska man gå bakom fiket??
    hmm ser väl hur de blir
    ständar nu ska göra de som jag måste innan min m2b kan damsuga i mgn innan mina flräldrar kommer...

• Olio

Hej alla umeåbrudar!

Jag gifter mig om en vecka och har nu kommit på att jag vill sjunga in brudvalsen på cd. Som en överraskning till min blivande när vi ska dansa.

Någon som vet om det finns något företag i Umeå som ordnar cd-inspelningar.

• TigerLinn

hallå... ser att tiden rinner iväg hinner tyvärr inte komma på fika i dag.. mamma och pappa är snart här.. de kom tidigare än vi trodde...

MEN nästa fika ska jag komma på..
    hoppas ni får kul kram

• Liah

Hann inte heller komma idag. Det blev så mycket som skulle fixas. Pass och resväskor, ringar och presenter. Har sprungit runt på stan hela dagen. Men nu är det gjort och inte så mycket kvar att göra. Får kanske två lugna veckor fram till det är dags.

• Millemy

Tack tjejer för trevligt fika idag!!! Bra med nya tips och idéer..

Olio; Välkommen hit...spännande med bara en vecka kvar!!!Hur känns det? Önskar lycka till ...

Ha en trevlig helg...

• Olio

Millemy - det känns spännande och jättebra!

Jag undrar igen...känner någon till nått företag som ordnar cd-inspelningar? Det brukar ju vara en populär aktivitet vid möhippor och sånt.

Tacksam för svar

• TigerLinn

Millemy hittat näbbklänning?

• lillprinsessan

Det är bara 5 dagar kvar!!!!!!

jag var tvungen, ursäkta...

• Liah

lillprinsessan: Förstår att du var tvungen . Jag har bara 11 dagar kvar. Hade möhippa i helgen. Hade jätteroligt. Men är fortfarande trött.

• lillprinsessan

Ja det börjar bli lite pirrigt.. Så spännande, jag är bara rädd att dagen bara kommer att flyga förbi utan att jag märker nått...

Svar på tråden Umeåbrudar! del 2