• Eriks blivande fruga

Umeåbrudar! del 2

Nu fick vi starta en ny tråd!

Skriver förslag till träffar
    Fikalista;
    Ti/ons/tors kväll till veckan Millemy
    tigerlinn
    Eriks blivande fruga

Fredag 9/1 Millemy,
    tigerlinn
    Eriks blivande fruga

Lördag 10/1 Millemy
    tigerlinn (kanske)

• Svar på tråden Umeåbrudar! del 2
  • TigerLinn

tjejer kan ni hjälpa mig...
    jag föröker hitta frisyrer med istortsett bara utsläppt rakt hår??? har först funderat på lockar men jhag känner nog att jag blir för rund då

nån som har bilder?

• sjölejon

Tack för fikat i fredags!
    Efteråt gick vi på stan och nu har jag köpt både klänning och skor - bara sådär!!
    Första dagen jag är ute och tittar!
    Så brukar jag ALDRIG göra.

Känns läskigt... det kan ju finnas andra fina saker där ute. Men å andra sidan brukar det ju bli bra när det är kärlek vid första ögonkastet.

• lillprinsessan

sjölejon, jag var också med om kärlek vid första ögonkasten, klänningen jag ska ha var den första jag provade, och jag föll pladask! Provade andra klänningar också, men ingen var lika fin!

• TigerLinn

sjölejon & lillprinsessan

samma för mig första klänningen jag rpovade föll jag för...

• lillprinsessan

Visst är det väl underbart!

• lillprinsessan

Någon som vet var man kan hitta dekorationssten i silver förresten?? Har letat med ljus och lykta, men det finns ingenstans. Silver verkar vara ute nu.

Skulle ju kunna köpa krossten och spraymåla i silver, men tänkte kolla om någon visste vars det fanns färdigt först!

• l i s a

Kikar in och säger hej till er Umeåbrudar. Har inte sett den här tråden innan. Vi gifter oss borgerligt den 14/7-07. Just nu letar vi febrilt efter en fin vigsellokal som tar kring 80 pers... omöjligt! Det kanske finns någon här som har tips?

Tjingeling

• Liah

Lillprinsessan: har du kollat på parrafine? Annars kan du nog göra som du sa att köpa setn och spraymåla.

• lillprinsessan

Liah: Nej, det är det enda stället jag inte kollat på! Tack! Ska dit å kika!

• Liah

Lillprinsessan: De har många färger, så det är värt att kolla i alla fall.

Svar på tråden Umeåbrudar! del 2