• Eriks blivande fruga

Umeåbrudar! del 2

Nu fick vi starta en ny tråd!

Skriver förslag till träffar
    Fikalista;
    Ti/ons/tors kväll till veckan Millemy
    tigerlinn
    Eriks blivande fruga

Fredag 9/1 Millemy,
    tigerlinn
    Eriks blivande fruga

Lördag 10/1 Millemy
    tigerlinn (kanske)

• Svar på tråden Umeåbrudar! del 2
  • Eriks blivande fruga

Butterfly0725 Som sagt det är inte bara dej jag menade! Det har varit så de andra gångerna oxå.

• Millemy

the_Butterfly; Usch vad tråkigt!! Hoppas han mår bättre nu? Hur gammal är sonen? Alltid lika hemskt när det händer ens barn något (har själv två små godingar).

Hoppas vi kan ta en ny fika snart igen!!

• Eriks blivande fruga

The_butterfly0725
    Hur går det med sonen?? Mår han bättre nu? Jag hoppas att du inte tog illa vid dej för det var inte min mening...
    Hoppas att det kan bli fika nån annan gång!

• Liah

I morgon är det dags för mig. Känns lite overkligt, men lugn. Igår var jag allt annat än lugn men det fixades med ett bad.

• lillprinsessan

Okej flickor, nu var det snart en vecka sedan så jag måste ju berätta!

var så nervös på morgonen att jag hade ont i magen. vi åkte ut till lägergården där festen skulle va direkt och gjorde oss iordning där. försökte äta lunch, gick inge bra. sedan fotograferades vi, inne i kapellet eftersom det snöade ute. kyrkvärden satt där inne och glodde, men vi struntade i henne. Sedan var det dags! Det var så otroligt vackert. När Daniel skulle säga sin del av våra löften så började han gråta, min fina lilla man. Jag klarade mig dock, grät lite under repetitionerna, så jag hade gjort bort mitt.

Efter vigseln hade det slutat snöa, så vi tog några bilder ute vid gärdsgården innan vi gick upp till lägergården igen.

och festen bara flöt förbi. äntligen kunde man slappna av helt. lite tokigheter förstås, jag och Daniel tvingades sjunga en duett (bland annat). alla verkade ha trevligt iaf, och både jag och daniel är stormnöjda med dagen!!!!

Lycka till Liah! Hoppas du får en underbar dag!

• Eriks blivande fruga

Lycka till Liah!!!

lillprinsessan visst var ni i svedjans kapell?? Hur många gäster blev det? Är lite nyfiken på hur alla ska få plats...
    Det lät som en helt underbar dag! Längtar till min.

• lillprinsessan

Eriks blivande fruga.

Ja, svedjans kapell, helt underbart!
    ´Ska ni ha festen i lägergården eller??

Vi hade 50 gäster, rymdes utan problem, hur många är ni?

• Eriks blivande fruga

Typ hundra. Gästerna håller på o.s.a för fullt.
    Näe festen blir i bygdegården i Tavelsjö.

• TigerLinn

Eriks blivande fruga

i dag var jag förbi å pratade med tjejen på cityblommor du vet elle rvad de hette.. var service.. å de var billiga som du sa jag kommer nog ta dem.. de skulle fixqa brudbukett, tärnbukett, näbbukett och 2 cousage för ca 1000kr max 1200kr

• Nynnie

TigerLinn

Shit va billigt!!! Blomsterhandeln jag anlitat ska göra min bukett, en tärnbukkett och cousage och dessa skulle kosta max 2000Kr

Svar på tråden Umeåbrudar! del 2