• Eriks blivande fruga

Umeåbrudar! del 2

Nu fick vi starta en ny tråd!

Skriver förslag till träffar
    Fikalista;
    Ti/ons/tors kväll till veckan Millemy
    tigerlinn
    Eriks blivande fruga

Fredag 9/1 Millemy,
    tigerlinn
    Eriks blivande fruga

Lördag 10/1 Millemy
    tigerlinn (kanske)

• Svar på tråden Umeåbrudar! del 2
  • sjölejon

Ja, visst blir det fika för oss som skrivit upp oss??
    Fredag vid 15 sätter jag mig på bussen till Umeå och kommer sedan inte åt internet...

• Eriks blivande fruga

Ja det tar jag för givet att det blir!
    Hoppas att vi syns och att fler hänger på!!
    Syns på söndag tjejer!

• sjölejon

Ja, då hoppar jag snart på bussen mot Umeå.
    Jag dyker upp på Waynes strax före 11 och ser om någon är där.
    Och kanske följer även min kompis som var med förra gången med - hon är nu uppgraderad till brudtärna!

• TigerLinn

Lunch/fika Söndag 18 mars kl 10.30 eller 11;
    Millemy
    TigerLinn (me m2b)"kanske"
    Eriks blivande fruga
    Sjölejon

På Waynes igen eller??

blir d bara dessa??

• Millemy

Hejhopp!
    Inte varit här på ett tag men är tillbaka nu. Tyvärr kanske jag inte kan komma imorgon eftersom jag varit på akuten med min dotter som fått en ordentlig öroninflammation!!

Eriks blivande; Tack för omtanken om lilltjejen! Önskar jag kunde komma imorgon!!!

Hoppas ni får jättetrevligt imorgon...fika för mig med...(kladdkakan äger )

• 11 augusti

Jag skulle kunna tänka mig att haka på vid något fikatillfälle, men just nu har jag lite mycket omkring mig - en familj som kräver sitt, har barn som har aktiviteter. Kanske nästa gång det är träff - om det är ok?

Tycker att det är lite dålig fart på Umeåbrudarna - vad gör ni egentligen??? Har ni annat att tänka på än bröllopsplanering ???

Jag håller på att bli fullkomligt gaaaalen. Det spritter i hela kroppen. Vill berätta för allt och alla, men är själv en vän av hemligheter så jag håller på vår hemlighet tills inbjudningarna går ut.... ÅÅÅÅ vad det är jobbigt...

Berättade för min bästa väninna idag, hon höll på att börja gråta av glädje.

• TigerLinn

vi kommer i mgn bar avi komme rupp jag har sovit jätte dåligt i en vecka typ så ser väl hur natten blir mer ser framemot de..

• Eriks blivande fruga

Hej 11 augusti. Klart att du kan hänga på nästa gång.

Jag börjar faktiskt bli färdig med mitt planerande (tror jag) så därför är jag inte såååå aktiv som det är nu. Jag tror att det vackra vädret har gjort sitt till att inte alla är här heller!
    Men visst är det skoj att planera!!!!

Jag kommer på fikat! Kram tjejer!

Svar på tråden Umeåbrudar! del 2