Inlägg från: Embrace |Visa alla inlägg
  • Embrace

Bröst..

Hejsan!

Jag har länge varit missnöjd med mina bröst, och bara nu får kanske 1 år sedan har det slagit mig att jag KAN faktiskt göra en bröstoperation! Det är inte HELT otänkbart! :) Men det är mycket att tänka på! Därför har jag "snokat" på internet mycket, och hittat hit! Jag har läst många inlägg, men skulle gärna vilja ha kontakt med "Nancy Pancy" tror jag att du hette.... ? :) För jag funderar väldigt mycket på samma klinik nämligen plastikkirurggruppen!

Det är en tid kvar tills jag kan genomföra op, det ekonomiska måste lösa sig...:/

Men jag skulle vara hemskt tacksam för svart! Från vem som helst som har nåt klokt att tillägga! :)

• Svar på tråden Bröst..
  • Embrace

Har sett dina inlägg också sen förut, och kul o få svar av dig! :)

Ja, jag bor ju inte i sthlm... Så hur tror du det fungerar? Jag bor i borlänge nämligen.:/
    Tänkte på det också, om jag tar med mig en väninna, när det väl är dax, så tror du dom har en extra säng till henne? som man kan få låna/betala för? För jag vill gärna ha med någon...När man bor så pass långt bort också...

Men det känns jätteskötn att få "prata" med någon som har erfarenhet! Plus att jag inte har "gått ut" med att jag ska göra en op... Tycker att det är min ensak, förutom när det gäller "er" här... Ni har ju gått eller ska gå igenom det liksom.:)

• Embrace

Lotta49:

Ja, okej, saker är att de släktingar osv jag känner i sthlm, känner jag inte så väl...Och jag vill eller orkar inte med någon som dömmer en just efter en OP. :/ Men ja, annars är det ju helt perfekt! :) När ska du göra din OP? :)

Ska mejla Dr. Gabriella Sellman om allt när jag har börjat få igång det ekonomiska.:)

Vart ska du gör din OP, klinik osv?:)

• Embrace

lotta49

Aha! okej, själv är jag bara 20 år, och har inga barn...ännu.:P

Hur mycket jag ska lägga in? Jag vet inte ännu, är mest i det stadiet då jag kollar upp olika kliniker. :) Men finns det nåt "standard mått" på hur mkt man brukar lägga in?? Som sagt, jag vet inte så mkt om sånt här, mest risker och sånt.

• Embrace

Swing:

Okej! :) Ja, ska kolla närmare på det! Tack för tipsen!:)

• Embrace

Lotta49:

Ja, men det spelar ju egetligen ingen roll om man är 20,30,40,50 eller fast 80 om man vill göra en operation.:) Tycker jag.:) Har man den hälsa som behövs(och är färdigutvecklad...), och gör det för sin egen skull, så är det väl bara att göra det?:)

Jo, ska kolla där, jag tänkte mig ett par runda geléhallon i alla fall.:)

ska kolla quinna nu.:)

sov gott!kramis!

Svar på tråden Bröst..