Inlägg från: lotta49 |Visa alla inlägg
  • lotta49

Bröst..

Hej! Jag sitter i samma sits som du, har siktet inställt på en OP inom en snar framtid så om det inte blir något knas med den ekonomiska biten hoppas jag att det blir snart. Jag bor inte heller i någon storstad men har tittat runt en del och det blir nog sthlm för min del. Jag kommer att ha min sambo med mig men jag har min morbror i sthlm så
    jag kommer att ligga kvar själv över natten och sen kommer min sambo att hämta mig och vi stannar hos min morbror i ytterligare två nätter innan jag åker hem.
    Jag tycker att du skall höra dig för med den kirurg du vill ha om extrasängen, det brukar nog kunna ordna sig, speciellt som om du betalar för det. Annars kanske det finns något boende i närheten som hon kan sova på. Hon kanske kan vara hos dig tills du somnar på kvällen, du kommer att vara ganska groggy ändå, så kanske hon kan komma tillbaka på morgonen.

• lotta49

Hej igen! Jag har tänkt att satsa på att göra min op någon gång i sep/okt. Det är nämligen så att jag om ungefär två månader föder mitt tredje och sista barn så jag vet inte riktigt hur formen kommer att vara men jag satsar på att vara i trim då.

Sen hoppas jag att det inte skiter sig med det ekonomiska, kommer få loss pengar lite tidigare än jag trodde.

Jag kommer med största sannolikhet att göra min OP på Eriksbergskliniken i sthlm.
    Detta pga att jag bara hört positivt om dem från nära och kära.
    Dessutom har de arbetat med plantat i mer än 20 år vilket säger en hel del om deras erfarenhet.
    Vad mycket har du tänkt att lägga in om jag får fråga?

• lotta49

Oj, såg att klockan var en del så jag kan läsa dit svar i morgon kanske?

Vi höres, kram kram

• lotta49

Hej! Oj, nu kände jag mig gammal, är dock 26 år så skillnaden var inte så stor
    Något standard mått finns väl egentligen inte, det är ju väldigt individuellt beroende på hur man är i kroppen.

Jag tycker att du ska titta på så många före och efterbilder du kan och försöka hitta någon som har ungefär samma mått som du har. jag kan rekommendera att du kikar in på www.qvinna.info som är en superbra sida om allt som har med plastikimplantat att göra.

De har även väldigt många bra före och efter bilder.

Ta sedan med dig de bilder med en storlek du tycker skulle passa bäst på dig och tala sedan med kirurgen. Han/hon kommer ju att rekommendera en storlek utifrån dina förutsättningar men säg i från om du tycker det är för litet/stort för dig.

Svar på tråden Bröst..