• Swing

Bröst..

Jag opererade brösten där hos dr. L.B. Är mycket nöjd och maken tycker dom är supersnygga och fina, även om han inte först förstod varför jag ville det. Men jag hade faktiskt planerat/önskat mig det i 20 år och sparat pengar lääänge. Plastikkirurggruppen brukar inte göra för stora storlekar utan är mkt måna om det estetiska. (Jag ska faktiskt tillbaka dit alldeles snart för att göra en annan liten sak, som jag inte vill nämna här. Har då valt att variera mig och anlita dr. G.S. som jag hört så mycket gott om här).
    Jag är van att klara mig i alla lägen, men det var superskönt att få övernatta efter min op. och bli omhändertagen och kontrollerad före hämtningen hem. Hos dom ingår det i priset! När man är där för konsultation kan det bli lång väntetid, för dom klämmer in konsultationer mellan operationer och annat. Ha gottom tid och var beredd på väntan. Men så har det varit på AK också, har väntat länge där, vid ett tillfälle i hela 75 minuter. Lycka till!

• Swing

Embrace: Hotell Oden och Gustav Vasa hotell ligger i närheten. Det är heller inte långt till Wallin hotell, Stockholms billigaste fyrstjärniga hotell och mycket bra. Åker du själv kan du ju avsluta med en eller ett par hotellnätter, eller om din kompis vill bo lite trevligare än på kliniken.

• Swing

lotta49: Kände dig gammal, fniss! Jsg fyllde 43 ett tag efter min operation. Hade önskat mig det i 20 år och sparat länge.

Svar på tråden Bröst..