Inlägg från: Noomi |Visa alla inlägg
  • Noomi

25/8-2007 del 2

Haha, tack så mycket! :)
    Fast jag vet ju inte om det blir den än, har sjukligt svårt för att bestämma mig.

• Noomi

Annisen - Nej, vi har inte bestämt ännu, måste ut till lokalen och mäta.

Malin Johansson - Jepp, vi ska ha festprogram... kan inte tipsa om billigt papper dock.
    Skor ska jag åka till London och shoppa, en ypperlig ursäkt till att få åka dit!

• Noomi

Annisen - Vilket bra pris! Blev lite inspirerad också med eran vit choklad/hallonmoussefyllning...måste nog be att få smaka det hos konditorn.

I lördags hade vi möhippa för en kompis, jätteskoj! Dock kom de andra på massa konstiga aktiviteter under dagen som de bestämde sig för att spara till min möhippa. Hmm.. :D

• Noomi

Annisen - Nej, den 9:e ska vi dit.

kina79 - Välkommen! Vi ska gifta oss i Halmstad.

• Noomi

Vad kul Annisen! Vad blev det för ringar (eller har jag redan frågat det)?
    Mina är ju klara sen vi förlovade oss, sambon tillverkade vigselringen i samma veva.

Angående klänningsprovning ska jag ta med ett par skor, men det är nog inte de jag ska ha i slutändan. Bra iaf eftersom det är lättare om man har en helhetsbild.
    Underkläder är ju jättesvårt! Hade velat köpa det innan så man ser precis hur klänningen kommer sitta, men man vet ju inte om t ex bh.n passar. Den kan ju vara för hög i ryggen eller liknande. Svårt.

• Noomi

Vad synd! Dyker det upp nån bild får du länka. :)

Nästa vecka ska vi på bröllop, hoppas på att få lite tips till vårat eget. Men jag tänker hela tiden på vad nervös min kompis måste vara nu sju dagar innan.... jag kommer vara ett nervvrak när det närmar sig augusti! :D

• Noomi

Jag hade först tänkt skicka ut dem i maj. Det tyckte mamma var alldeles för sent, så då ändrade jag till april. Nu verkar mina kompisar tycka att det också är lite sent, så jag funderar på mitten/slutet av mars.
    Jag tror det kan vara ganska vettigt eftersom i stort sett alla gäster på min sida reser ganska långt och måste därför boka hotell i en av Sveriges populäraste sommarstäder. Så... nån gång i mars.
    Jeezez...det är ju snart!

• Noomi

Men folk glömmer väl inte ett bröllop?! I alla fall inte några av våra gäster...men det kanske mest beror på att vi är bland de första att gifta oss. Då blir det årets "big topic". :D

• Noomi

Eh, strunta i etiketten! Jag ska skicka tidigt eftersom jag som sagt har många gäster som kommer långväga ifrån och det kommer vara svårt att få tag på boende.
    Har ni samma problem eller nåt likande att ta hänsyn till, skicka hyffsat tidigt för gästernas skull.
    Om inte...skicka så ni får den tiden ni behöver med att planera bordsplacering och liknande.

• Noomi

Vi glömde att kolla om lokalen hade dukar, hmm..
    Finns det inte är det kanske vettigast att hyra. Alternativ sälja vidare efter vigseln. Duni har en outlet här hos oss, så vi får kolla upp det.

Svar på tråden 25/8-2007 del 2